Fortis B-42 MarineMaster
#21
@ Michael: "Noget helt andet !
Var lige inde og få fornyet vores pas (det var meget overskreden sidste salgs dato) og aldrig har jeg da oplevet noget så elegant og hurtigt.... det tog 2min og 48 sek. incl. betaling, så var der taget foto og fingeraftryk....DET ER EDDERMAME VILDT!
"

Fremtiden er fyldt med byggeklodser for begejstring, Michael. I næste år vil det tage mindre tid for myndighederne at se på skærmen hvorhen du har bevæget dig i løbet af den sidste uges tid. Og husk DNA-prøven, den vil gøre det endnu hurtigere og nemmere. De som har intet at skjule har intet at frygte  Icon_e_surprised  Icon_e_confused  Icon_e_surprised  Icon_cry
Mvh. John

Og - sorry for min OT...
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#22
Det er helt okay John Icon_blink

De to pas med fotos kostede os 1452,- og det var for ca. 5 min arbejde...der skal jo penge i kassen, med alle de udgifter Icon_e_confused
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#23
Jeg kan godt lide at der er en farve i det sorthvide foto og den markante sekundviser er ret fed i farven.

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#24
(11-03-2016, 06:19 PM)Miwes Skrev: Jeg kan godt lide at der er en farve i det sorthvide foto og den markante sekundviser er ret fed i farven.

İmage
Stærkt billede Michael :up:

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#25
Mange tak Icon_blink

Så tror jeg vist heller ikke at den kan trække mere, men lige to nye skud her til sidst.

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#26
Fanme et pænt ur og billeder  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#27
Mange tak Kim
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: