To tusind meter ure
#21
Nu tror jeg rent faktisk ikke willys kommentar er ment så negativ som den bliver fremstillet,
Faktum er jo at hvis vi kigger i lille Dannevang så vrimler det ikke med brugt handlere
Der har så mange skal vi kalde dem mindre mærker som Claus.

Det betyder vel så også at de ikke køber dem ind,
Willy fortæller dig jo ikke i sit indlæg hvor du skal købe og sælge,
Blot at du ihvertfald i DK nok ender med at skal sælge til samme forretning som du købte det i,
Det ser jeg ikke som en helt forkert påstand uden at det er noget forkert i 
At angriberne interessen som du har valgt.

Jeg har handlet flere gange med Claus 
og forstår udmærket at du er tryg ved at handle med ham.

Jeg kender nok Willy bedre end de fleste herinde,
Og Jeg er sikker på at han ikke har de negative hensigter som han indlæg bliver tillagt.

Men fred med det nyd ure,
Og lad de fine indlæg og videoer keep coming  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#22
(03-03-2016, 07:07 PM)Miwes Skrev: Willy > jeg har da forståelse for hele problematikken omkring indkøb af ure i forskellige prisklasser, men det har ikke min interesse og jeg har ikke krav om at købe "billige ure" fordi det er hvad jeg kan få.

Mit ynglings mærke er ikke mikro mærker og jeg er ret ligeglad om hvilke ure folk køber, så der er frit slag på alle hylder.  Icon_blink

PS. The problem is that sometimes you have to keep selling or buying with the same dealer,because it is the only place you can get a deal. ??? - hvad fanden rager det dig.
Michael there are always two sides to every story.Because i try to tell the other side,does not mean that people have to get into conflict with one another.We all have our points of view,you cannot expect everyone to agree with you.
                                The point about buying at the same dealer,was not aimed at you personally.It is a general problem and it does not just concern watches.I actually enjoy your little vidio clips,and as i have said before ,i admire your passion.
                                 And concerning the other negative comments i just recieved,i can only say,please grow up.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#23
Willy > der er altid to sider og selvfølgelig kan det smutte når man sidder og oversætter og måske ikke er den skarpeste til sproget, så vi lader da bare solen skinne og herfra alt okay Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#24
Kan kun sige at jeg nyder din video gennemgang når der kommer nyt ur du får godt nok prøvet noget
Svar
#25
Ja, uanset om vi er til samme ure eller ej, er det pisse fedt med dine videoer Icon_Up
Svar
#26
(03-03-2016, 08:39 PM)Miwes Skrev: Willy > der er altid to sider og selvfølgelig kan det smutte når man sidder og oversætter og måske ikke er den skarpeste til sproget, så vi lader da bare solen skinne og herfra alt okay  Icon_blink
Thank you Michael,it is so nice to meet someone who i can disagree with about watches,but still have a lot of respect for their human side. Icon_smil Many on this site could learn from you here.I think the sun will always shine on someone who is positive like you. Icon_blink
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#27
(03-03-2016, 08:46 PM)Smilla Skrev: Kan kun sige at jeg nyder din video gennemgang når der kommer nyt ur  du får godt nok prøvet noget

Tak Smilla

Jeg får prøvet mange ure og det kan jo ikke undgå at virke lidt underligt...indrømmet, men jeg har min egen lille ur-rejse og hygger mig rigtig meget med det  Icon_smil

Som yngre troede jeg at det engang skulle ende med et Omega eller Rolex når jeg blev gammel, men rent faktisk har jeg et helt andet ynglings ur sådan for alvor og det er ikke en dykker, selvom jeg er vilde med disse ure og skulle man gætte på mit ynglings ur ville man blive slemt overrasket.

Når jeg bliver gammel, så vil jeg godt ende med et Jeager-LeCoultre Reverso i guld og på en super lækker læderrem...det er et mål til den tid, men indtil da..."leger" jeg videre  Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • KimT
Svar
#28
(03-03-2016, 09:05 PM)Miwes Skrev: Jeg får prøvet mange ure og det kan jo ikke undgå at virke lidt underligt...indrømmet, men jeg har min egen lille ur-rejse og hygger mig rigtig meget med det  Icon_smil

Det er ikke spor underligt........men det skal jeg jo sige Icon_blink
[-]
  • pbr
Svar
#29
(03-03-2016, 09:07 PM)KimT Skrev:
(03-03-2016, 09:05 PM)Miwes Skrev: Jeg får prøvet mange ure og det kan jo ikke undgå at virke lidt underligt...indrømmet, men jeg har min egen lille ur-rejse og hygger mig rigtig meget med det  Icon_smil

Det er ikke spor underligt........men det skal jeg jo sige Icon_blink

Icon_lol Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#30
Underligt? ???
Nej da , du ender med garanti med det helt RIGTIGE ur for dig
Vi har heldigvis forskellig : smag,stil, kropsvægten og ikke mindst variere den økonomiske side af hvad vi vil bruge på ure
Mvh
Michael
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)