Dreamwatch.dk
(22-02-2016, 09:36 PM)Danbs Skrev: Det ser vildt lækkert ud tror det er på tide mit pam skal byttet til sådan et en dag

Takker  Icon_smil Det er super komfortabelt at have på armen og i den "nye" udgave med Fliplock og Easylink, er lænken lige i øjet !

Men du skal nok være forberedt på, at du lige skal vænne dig til størrelsen  Icon_blink

Det er noget mindre, end en Pam  Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(22-02-2016, 10:14 PM)pbr Skrev:
(22-02-2016, 09:36 PM)Danbs Skrev: Det ser vildt lækkert ud tror det er på tide mit pam skal byttet til sådan et en dag

Det er noget mindre, end en Pam  Icon_Up

Pt bruger jeg næsten kun mit tudor bb
Det er jo kun 1 mm større end exp
[-]
  • pbr
Svar
(22-02-2016, 10:22 PM)Danbs Skrev: Pt bruger jeg næsten kun mit tudor bb

Ahh, ja så vil dette Explorer supplere din Tudor ganske fint ! Icon_Up

Kan kun sige, "go for it" - jeg tror ikke, at du vil fortryde (men prøv det lige på armen først) Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(22-02-2016, 10:56 PM)pbr Skrev:

Ahh, ja så vil dette Explorer supplere din Tudor ganske fint ! Icon_Up

Kan kun sige, "go for it" - jeg tror ikke, at du vil fortryde (men prøv det lige på armen først) Icon_smil

Det kan være vi løber ind i hinanden en dag så kan jeg jo prøve det der
Svar
(23-02-2016, 01:27 PM)Danbs Skrev:
(22-02-2016, 10:56 PM)pbr Skrev:

Ahh, ja så vil dette Explorer supplere din Tudor ganske fint !  Icon_Up

Kan kun sige, "go for it" - jeg tror ikke, at du vil fortryde (men prøv det lige på armen først)  Icon_smil

Det kan være vi løber ind i hinanden en dag så kan jeg jo prøve det der

Det kan du helt sikkert !!  Icon_Up
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)