På adskillige opfordringer både her i forum og via PM,
Kurt B har valgt at genoprette sin historie/uroplevelse som kan læses i første indlæg :-)

Dejligt, vi takker for beslutningen :up:

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
+1 Icon_Up
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Så endte det hele godt alligevel.
Historien er tilbage med ekstra krydderi  Icon_Up TAK for det.
 FEEEEDT  Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Kurt.....Tusind tak for dit indlæg, jeg fik helt tårer i øjnene da jeg fik læst dit indlæg igen, nu i ny og endnu mere spændende version. Tak for det. Det er så godt, at jeg bare måtte læse det højt op for min kone, mens vi sad her ved morgen bordet.
Mvh. PHO
Svar
Godt gået Kurt, og så synes jeg moderator skal slette alt det negative så tråden kan stå uspoleret i decades to come Icon_cool
Svar
Det er da så rimeligt cool! Men vil sige du nærmest fortjener en l god gammeldags lammer for ikke at tage til NASA!!! Haha
Ej det er da vildt!

-whoa-
Svar
Fantastisk historie. Og tak for uddybningen og den ekstra fortælling. Ser frem til flere interessante personlige indlæg fra din hånd af - jeg har ikke noget horologisk interessant at bidrage med, og poster derfor nok ikke. Men jeg læser flittigt med. Fortsat god weekend.
Svar
(23-01-2016, 11:03 AM)stenstrupigen Skrev: Godt gået Kurt, og så synes jeg moderator skal slette alt det negative så tråden kan stå uspoleret i decades to come  Icon_cool

Der er mange om budet, men mon ikke ovennævnte kommentar 
Vinder prisen som mest sleske/lad mig klappe dig indlæg herinde til dato. 

Men nogen sørger måske en rollemodel selv når de kommer herind.
Og er man til klap på ryggen i takt, mens alle bukker for det store lys uden sandaler.

så er det da ikke utænkeligt at indlæg som dette er vejen frem, for dem.

Do as you please boys. Icon_cool 

For the record liken var en fejl 40, 
betragt det som mit beskedne klap på ryggen Nicolas
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(23-01-2016, 11:01 AM)PHO Skrev: Kurt.....Tusind tak for dit indlæg, jeg fik helt tårer i øjnene da jeg fik læst dit indlæg igen, nu i ny og endnu mere spændende version. Tak for det. Det er så godt, at jeg bare måtte læse det højt op for min kone, mens vi sad her ved morgen bordet.

Tak, tak, tak, så er det sgu det hele værd, det handler jo for pokker lige så meget om følelser, som om ure.
Svar
Tak Kurt - både for historien og så for gentagelsen !

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)