@Kurt B.
Hvis du vil gøre debatten her bedre, så lyt til Michael J. og start med "the man in the mirror".
Du har sikkert forstand på ure. Så skriv endelig løs om det. Men lad moderator om at opdrage på os andre.
Svar: 755
Tråde: 47
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Givet Likes: 0
Voksne og internettet.
Et sjovere manuskript kan simpelthen ikke skrives.
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Kære Kurt,
Jeg er ked af, at du har slettet dit indlæg. Det var et fantastisk eksempel på glæden ved ure, og den viste også med al tydelighed, at selv i flagship stores er der mennesker, som går langt længere end til blot at ville lange det næste ur over disken med efterfølgende $, €, £ i kassen. Netop det synes jeg, var noget af det bedste ved din historie. Jeg har truffet dig en enkelt gang og kender din passion og din ekspertise på dit helt særlige område, og jeg finder det meget ærgerligt, at en stavefejl eller to kan udvikle sig til en latterlig debat. Jeg ved også, at du ikke er meget aktiv her, men jeg håber stadig at du ind i mellem vil berige os med dine indlæg.
/Bjørn.
Svar: 113
Tråde: 10
Modtaget Likes: 23 i 17 svar
Givet Likes: 0
•
Svar: 38
Tråde: 6
Modtaget Likes: 43 i 12 svar
Givet Likes: 2
(21-01-2016, 07:39 PM)bjorn_e58 Skrev: Kære Kurt,
Jeg er ked af, at du har slettet dit indlæg. Det var et fantastisk eksempel på glæden ved ure, og den viste også med al tydelighed, at selv i flagship stores er der mennesker, som går langt længere end til blot at ville lange det næste ur over disken med efterfølgende $, €, £ i kassen. Netop det synes jeg, var noget af det bedste ved din historie. Jeg har truffet dig en enkelt gang og kender din passion og din ekspertise på dit helt særlige område, og jeg finder det meget ærgerligt, at en stavefejl eller to kan udvikle sig til en latterlig debat. Jeg ved også, at du ikke er meget aktiv her, men jeg håber stadig at du ind i mellem vil berige os med dine indlæg.
/Bjørn.
Tak Bjørn, det var en fantastisk oplevelse, og jeg skal nok melde ind med jævne mellemrum.
/ Kurt
(21-01-2016, 05:18 PM)Gert Skrev: Du har sikkert forstand på ure.
Tak, og i al ydmyghed - ja.....
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
(21-01-2016, 12:02 AM)bcmb Skrev: Jeg har ikke lige en Bibel, så kan du fortælle hvad der står? [i Johannes 19:22]
Jamen så er det jo godt, at Bibelen er en af de bøger, der kan læses online. Du kan bare klikke her:
http://www.bibelselskabet.dk/BrugBibelen...ter=1b#v19
/Bjørn.
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Kurt B. det virker som om du har zero tolerance overfor off topic snak i din tråd. Og humor og drillerier som du ikke mener er sjovt er åbenbart bandlyst selvom det ikke engang er møntet på dig.
Det er sgu lige en kende for seriøst sammenlignet med hvordan dette forum normalt fungerer.
Take a chill pill of lad være med at opdrage på andre voksne mennesker.
Jeg kom sent til festen, så jeg nåede ikke engang at læse hvad der siges var et interessant indlæg. Nu står alt det ligegyldige bare tilbage i tråden. Så hvad med om du genpostede det oprindelige indlæg så vi langsomme også kan nå at få glæde af det?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 152
Tråde: 27
Modtaget Likes: 30 i 13 svar
Givet Likes: 4
Super personligt og passioneret indlæg om en fantastisk og uventet feinschmecker V.I.P. oplevelse på en grå hverdag. Ur passion når det er bedst. Tillykke.
Al ære værd at du søger at beskytte og kvalitetssikre din tråd mod uvedkommende, irrelevant spam og idiosynkratisk humor som kun få andre end afsenderen synes er hylemorsomt og spot-on i den røde tråd.
Jeg synes også du skal genposte dit oprindelige indlæg om din sublime V.I.P. behandling.
•
Svar: 38
Tråde: 6
Modtaget Likes: 43 i 12 svar
Givet Likes: 2
(22-01-2016, 08:11 PM)Tage Reinhardt Skrev: Super personligt og passioneret indlæg om en fantastisk og uventet feinschmecker V.I.P. oplevelse på en grå hverdag. Ur passion når det er bedst. Tillykke.
Al ære værd at du søger at beskytte og kvalitetssikre din tråd mod uvedkommende, irrelevant spam og idiosynkratisk humor som kun få andre end afsenderen synes er hylemorsomt og spot-on i den røde tråd.
Jeg synes også du skal genposte dit oprindelige indlæg om din sublime V.I.P. behandling.
Tak Tage, jeg arbejder på det, det bliver nok en lidt udvidet version.
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej Kurt.
Det er vi så flere af os der ikke er så hurtige, der vil glæde os til.
Jeg håber vi en dag kan mødes og få en fornuftig ur snak....
Mvh
Lars....urmager og med på forum i lige så lang tid som Hannover, dog fremgår det ikke af min profil..... Kan jo nok skyldes at vi to har lidt samme skæbne.....
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
|