Hobbies besides watches :-)
Har aldrig været så aktiv herinde, men bliver nødt til at sige:

Avantismo: Super flot bil og fantastiske billeder Icon_Up
Dr_Cyrus: Jeg er SÅ misundelig på din lift Icon_smil
Svar
(20-01-2016, 11:55 PM)onkeldunkel Skrev: Har aldrig været så aktiv herinde, men bliver nødt til at sige:

Avantismo: Super flot bil og fantastiske billeder Icon_Up
Dr_Cyrus: Jeg er SÅ misundelig på din lift Icon_smil
Jamen så skal du da naturligvis bydes velkommen som aktiv :up:

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
(20-01-2016, 11:55 PM)onkeldunkel Skrev: Har aldrig været så aktiv herinde, men bliver nødt til at sige:

Avantismo: Super flot bil og fantastiske billeder  Icon_Up
Dr_Cyrus: Jeg er SÅ misundelig på din lift  Icon_smil

Enig en 4 søjlet kan bruges til meget arbejde og som her rumme 2 biler oven på hinanden,
Men den bedste all rounder til når der skal arbejdes på bilen, er nu en moderne 1 søjlet. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Spændende at læse om alle jeres sunde hobbies  Icon_Up

Nedenfor kan I se hvad mine spareskillinger de sidste mange år er gået til. Det er nok også årsagen til at jeg ikke har flere ure end tilfældet er. Sommetider tænker jeg: Nu sælger du den slæde og køber et par vintage rolex'er og et par af de omega'er du går og drømmer om. Når jeg så lufter ideen for datteren får jeg dræberblikket og kommentaren: Det gør du bare ikke.
Vi har lavet en tradition om at holde ø-ferie hvert andet år, hvor "den blå" et transportmidlet.
Jeg ville ønske det var mig som havde arvet en feeed bil eller et lækkert vintage ur. Måske dette ønske bliver overført til datteren så hun engang kan drømme sig tilbage til de gode gamle dage  Icon_cool

İmage
Vh
Frans
Svar
Den håber jeg at se på Sjælland til OVW ;-)
Svar
Den Porsche er IMO også så meget mere cool end et par tunge vintage ure, og er sikker på glæden ved at køre den er større end at have et fedt vintage ur(eller 3) på håndleddet!

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Ja Kim, det kunne helt sikkert være fedt.

Jeg kan dog ikke love noget da det er lidt af en tur fra Østjylland for måske et par timers hygge.
Jeg må se om turen kan kombineres med andre ærinder.
Vh
Frans
Svar
Min helt store hobby er skiløb, og gerne i så dyb sne som muligt. Jeg arbejdede for nogle år siden en season som instruktør i Østrig, så kan også godt begå mig på prepereret sne.
Mit favorit sted er charmonix i Frankrig hvor jeg har været en del gange. Noget af det fedeste skiløb i Europa og masser af gode restauranter til når man ikke står.

İmage

İmage

İmage

Derudover har jeg lige lært at dykke, og er vildt fascineret af det. Mig og kæresten er alledere igang med at planlægge næste dykkertur, vi er hooked.
Svar
Hej Kristoffer

Super fede billeder Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(20-01-2016, 08:49 PM)Pahawi Skrev:
(16-01-2016, 12:28 PM)khbk Skrev: Men den nummerpladeramme.......

EU reklamen på nummerpladen er da meget værre.... Icon_smil Men ellers fed bil Icon_Up
Befinder mig PT så langt borte fra EU, som muligt (11 tidszoner), og har netop nydt solnedgangen over Stillehavet.
EU er ganske dejlig, navnlig på denne afstand.  Icon_blink

Masser af aloha fra "Debattens udsendte fra Hawaii"  Icon_smil
[-]
  • Pahawi
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)