På adskillige opfordringer både her i forum og via PM,
Dejlig historie Icon_Up Jeg glæder mig allerede til at høre mere om de to timers "private lesson", og hvordan middagen spændte af Icon_hjerte
De venligste hilsner, John
Svar
Wow!! Super oplevelse!!
Tak fordi du delte den!!
/SK
Svar
Hej Kurt,

Tak fordi du deler historien. Det lyder som en rigtig fed times tid eller mere, som du har haft i godt selskab ;-)

Det er jo et godt eksempel på hvad de kan i en flagship store, hvor de selvfølgelig skal sælge hardware, men i lige så høj grad (eller måske endda højere) sælge brandet. 

Mit bud er - meget banalt - at de netop har et kraftigt fokus på,at gøre et besøg i butikken til en personlig oplevelse, ikke bare en transaktion, hvor penge udveksles for dyre skruer og læderstykker. Se også på en af de services JLC fremhæver i forbindelse med deres SIHH '16 udstilling, nemlig JLC Atelier, hvor de hjælpe dig med at personalisere dit Reverso præcis som du vil have det. Man kan bl.a. se det på deres Snapchat stream fra SIHH - og vist også deres web-site. 

Det er jo også supersjovt at få mulighed for at røre lidt ved ting som normalt er noget man kun læser om. De har jo de mest vilde ting på hylderne i sådan en butik. 

Du skal bare holde dig til, så vil du få invitationer til flere fede og unikke oplevelser!

Damn, jeg savner min lokale JLC biks i NY...;-)

Claus

Svar
Super oplevelse, tak fordi du deler den med os. Jeg vil meget gerne høre fortsættelsen på den.

Selvom sådan en forretning selvfølgelig skal sælge nogle ure, så ser jeg deres reaktion som et oprigtig udtryk for en interesse og anerkendelse af din unikke ur-samling og viden.

Der er dog en fejl i dit indlæg. Du står som ur-novice, det er vist helt forkert.
Svar
(20-01-2016, 11:34 AM)JensFinn Skrev: Der er dog en fejl i dit indlæg. Du står som ur-novice, det er vist helt forkert.

Det er systemet der automatisk tildeler "titler" efter antal indlæg. Man kan dog ændre det til noget individuelt under sine indstillinger Icon_e_wink
Svar
Pleased to hear they gave you the respect you have earned.I would bet that they were genuine in their obvious admiration of your contribution to the history of Breitling.It is not everyday that someone like you walks into the shop.I hope that Breitling buy your collection one day,it would be a fitting resting place for it. Icon_Up
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
og så på en dag hvor du ikke gider...
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(20-01-2016, 06:52 PM)Avantismo Skrev: Who the fcuk is "Brietling" ?  Icon_lol

Hvor er det dog sørgeligt igen at modtage disse ligegyldige kommentarer når man poster noget med indhold.

Jeg har nok bevæget mig for meget på de store foraer ude i verden, og kan ikke forlige mig med den til tider barnlige opførsel her, derfor poster jeg så sjældent, og det er egentligt en skam, for jeg har så uendeligt meget at fortælle.

Smid en lignende kommentar på TZ, og du latterliggør dig selv, med eller uden en smiley, vi læser jo alle fcuk som fuck, tåbeligt......!!!

Ja - der var en stavefejl, og hvad så, det handler om ure her......!!!

Hvis du ønsker at gøre ham opmærksom på det så han kan rette den, så send ham dog en pm.

Hvis du / i ønsker at kommentere på ovenstående, så start en tråd eller send mig en pm.

Jeg er udmærket klar over at din kommentar ikke var alverden, og der er helt sikkert medlemmer der ryster mere på hovedet af mig en af dig, men hvis jeg kan flytte den almene opførsel her på forum bare en lille smule med ovenstående, med mine kommentarer til Stinger og dig (og nu også Gert) , så er meget gjort.

(19-01-2016, 11:10 PM)KimT Skrev: Det er sgu da cool og mon ikke det primært var din Breitling samling/viden der gjorde udslaget ifht. den videre invitation m.v.

Jeg ser frem til at se/læse mere Icon_Up

Den havde helt sikkert en stor betydning, og jeg/vi skal nok følge op på besøget.

/ Kurt B

(19-01-2016, 11:11 PM)HG Skrev: BTW, havde du lige købt 4 Navitimer som var i en stand som du ønsker - vildt igen når jeg ved hvor kritisk du er i forhold til standen.... Respekt.

Sent from my iPad using Tapatalk

Ja - helt skørt, men som jeg sagde, og i mere end én betydning, så var det bare en af de dage......

/ Kurt B
Svar
Helt totalt misforstået Kurt B.

Jeg fattede bare ikke at Willy kunne stave Breitling forkert i en tråd som denne.

Det har intet med dig at gøre. Overhovedet.

Jeg gider ikke pb. Det var tænkt som en harmløs spøg.

At du så vælger at gå totalt i angrebsmode fortæller mere om dig.

Men jeg fornemmer at du er en stor menneskekender og jeg åbenbart er en sølle person.

Jeg skal nok undlade nogensinde at kommentere dine tråde igen.

Vidste ikke at vi ikke måtte være forskellige. Måske skulle man stoppe helt herinde så.
Mvh Kim 
Svar
Det er en fornøjelse at læse noget med substans, skrevet af en person med en stor viden om et emne.
Jeg havde håbet, at denne viden og måske deraffølgende overlegenhed, kunne give et solidt fundament til at kunne modstå en åbenbar harmløs, ja måske ligefrem venskabelig/munter bemærkning.
/
Kristen
Nu må I ikke blive fornærmede, og skrive at vi aldrig mere kommer til at høre nyt fra det store udland!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)