Nyt ur på vej - Certina dykker
Jeg er en af dem der sover med mit ur på, hvis ellers det ikke efterlader ens håndled helt smadret når man vågner og her er der Icon_Up til uret, som består og faktisk sidder meget behageligt.

Med hensyn til lumen natten over, vil jeg sige at det er bedre end lige først antaget, hvor lumen faldt til et niveau der kunne læses tydeligt gennem natten.

Drejekransen er formodentlig lavet i stål og ikke et keramisk materiale, så her må man påregne lidt slid gennem tiden, men stadig flot udført med den selvlysende del.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Var forbi storecenteret i går som havde en model, og der blev jeg også en smule imponeret over uret. Har kun haft erfaring med Certina DS Action Diver, som virkelig er et konge ur til pengene! Så er det jo fedt at høre dine erfaringer er ligeså gode Icon_Up
Mht. til indlægget på kransen er jeg 99,9% sikker på det er keramisk materiale de benytter.
Svar
(30-12-2015, 12:12 PM)jacobzimmer Skrev: Var forbi storecenteret i går som havde en model, og der blev jeg også en smule imponeret over uret. Har kun haft erfaring med Certina DS Action Diver, som virkelig er et konge ur til pengene! Så er det jo fedt at høre dine erfaringer er ligeså gode  Icon_Up
Mht. til indlægget på kransen er jeg 99,9% sikker på det er keramisk materiale de benytter.

Jeg er nu også meget i tvivl omkring kransen, men tror Claus har ret i at det ikke er keramisk og nu må vi se ved daglig brug, skal det jo hurtigt vise sig.

Er ved at uploade en lille video af uret, som kommer her lige om lidt  Icon_blink

Svar
Så bliver jeg liggende i sofaen lidt endnu :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Her kommer lige en lille video af mit nye Certina.

Svar
Fin video. Tillykke med uret.
Svar
Mange tak Icon_smil

Svar
Lidt flere fotos af uret på armen Icon_blink

İmage

İmage

İmage

İmage

og lige et fra teltet

İmage

Svar
Voldsomt lækkert  Icon_not
Mvh Kim 
Svar
Stort tillykke med et dejligt ur, Michael !! Icon_flag Icon_Up Icon_Up

Certina er helt bestemt et af de urmærker, der fortjener langt større opmærksomhed - man får rigtig meget ur for pengene !! Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)