Jeg er en af dem der sover med mit ur på, hvis ellers det ikke efterlader ens håndled helt smadret når man vågner og her er der til uret, som består og faktisk sidder meget behageligt.
Med hensyn til lumen natten over, vil jeg sige at det er bedre end lige først antaget, hvor lumen faldt til et niveau der kunne læses tydeligt gennem natten.
Drejekransen er formodentlig lavet i stål og ikke et keramisk materiale, så her må man påregne lidt slid gennem tiden, men stadig flot udført med den selvlysende del.
Var forbi storecenteret i går som havde en model, og der blev jeg også en smule imponeret over uret. Har kun haft erfaring med Certina DS Action Diver, som virkelig er et konge ur til pengene! Så er det jo fedt at høre dine erfaringer er ligeså gode
Mht. til indlægget på kransen er jeg 99,9% sikker på det er keramisk materiale de benytter.
(30-12-2015, 12:12 PM)jacobzimmer Skrev: Var forbi storecenteret i går som havde en model, og der blev jeg også en smule imponeret over uret. Har kun haft erfaring med Certina DS Action Diver, som virkelig er et konge ur til pengene! Så er det jo fedt at høre dine erfaringer er ligeså gode
Mht. til indlægget på kransen er jeg 99,9% sikker på det er keramisk materiale de benytter.
Jeg er nu også meget i tvivl omkring kransen, men tror Claus har ret i at det ikke er keramisk og nu må vi se ved daglig brug, skal det jo hurtigt vise sig.
Er ved at uploade en lille video af uret, som kommer her lige om lidt