Svar: 7
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej!
Håber I alle nyder juleferien:)
For et stykke tid siden arvede jeg min farfars gamle Omega ur, som min far arvede fra ham. Jeg tror det er fra 50'erne. Uret er med automatisk urværk og virker som var det nyt. Jeg er interesseret i at finde frem til hvilken model det er. Hvordan gør man det? Skal bagkassen af for at finde svaret?
Håber I har et par bud som kan lede mig på rette vej.
mvh
Jens
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Er du sikker på at det er med automatic? Der står altid Automatic på Omega's vintage urskiver hvis de har automatic optræk. Skiven på dette ur er uden automatic, så det bør være med manuelt optræk på kronen med mindre skiven er blevet skiftet til en ikke korrekt Omega skive.
•
Interessant. Tak for dit svar. Det er med automatisk urværk, så jeg antager skiven eller værket på et tidspunkt er skiftet.
(27-12-2015, 11:52 AM)TDN Skrev: Er du sikker på at det er med automatic? Der står altid Automatic på Omega's vintage urskiver hvis de har automatic optræk. Skiven på dette ur er uden automatic, så det bør være med manuelt optræk på kronen med mindre skiven er blevet skiftet til en ikke korrekt Omega skive.
•
Svar: 474
Tråde: 40
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 6
Vis du har mulighed for at åbne det?. Så vil det være spændende at se hvilken værk der er i det
•
Jeg må forbi en fohandler og få dem til at åbne op:)
(27-12-2015, 07:37 PM)misiu Skrev: Vis du har mulighed for at åbne det?. Så vil det være spændende at se hvilken værk der er i det
•