Annonce redigering
#1
Hvis man sætter et ur til salg på vintageure.dk, er det så muligt at redigere tekst og billeder efter annoncen er indrykket?
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#2
(17-11-2015, 05:19 PM)maclerche Skrev: Hvis man sætter et ur til salg på vintageure.dk, er det så muligt at redigere tekst og billeder efter annoncen er indrykket?
Ja, det gjorde jeg i hvert fald for mindre end to uger siden Icon_smil
Svar
#3
Uden intentioner om at kapre tråden, et andet spørgsmål ang. annoncering på vintageure.dk:
Hvad gør man hvis man har billige ure - i prisklassen 2 - 4K -man vil sælge ? Så vidt jeg forstår har man muligheden for at med glade betale annonceprisen, kr. 200 eller finde et andet, gratis, salgsforum - som ikke rigtigt findes i DK pga. ursidens skinddød tilstand.
Hvad med at ejeren af sitet her opretter et kategori for "småannoncer" ?

Den her (uheldige) alliance mellem debatten & vintage barberede muligheden for at sælge billige ure... Vi savner din blok, Kim !  Icon_blink

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#4
Det må du skrive til Thomas om Icon_e_wink
Svar
#5
Øh, ure i 2 - 4 K klassen kan sættes på den blå avis, det har jeg prøvet med godt resultat.
Mvh.

Jørgen
Svar
#6
I øvrigt koster det ikke 200 kr, men 125 kr at annoncere et ur til salg : icon_e_wink:
Svar
#7
(17-11-2015, 06:01 PM)TioMalo Skrev: Uden intentioner om at kapre tråden, et andet spørgsmål ang. annoncering på vintageure.dk:
Hvad gør man hvis man har billige ure - i prisklassen 2 - 4K -man vil sælge ? Så vidt jeg forstår har man muligheden for at med glade betale annonceprisen, kr. 200 eller finde et andet, gratis, salgsforum - som ikke rigtigt findes i DK pga. ursidens skinddød tilstand.
Hvad med at ejeren af sitet her opretter et kategori for "småannoncer" ?

Den her (uheldige) alliance mellem debatten & vintage barberede muligheden for at sælge billige ure... Vi savner din blok, Kim !  Icon_blink

Mvh. John

Måske der er basis for en ny salgsside? Du må igang John  Icon_e_biggrin1
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: