14-11-2015, 02:13 PM
My plan is not to make any plans.Because the best laid plans of mice and men,can go astray.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
|
Planer.
|
|
14-11-2015, 02:13 PM
My plan is not to make any plans.Because the best laid plans of mice and men,can go astray.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
14-11-2015, 02:20 PM
(14-11-2015, 02:13 PM)willy Skrev: My plan is not to make any plans.Because the best laid plans of mice and men,can go astray. Sådan har jeg det også. Den ene dag har jeg lyst til det ene, den anden dag i andet. Sent from my iPhone using Tapatalk If you ain't using it, you abusing it!
14-11-2015, 02:47 PM
Jamen hov, skulle det være sådan rigtige langvarige planer. Alle mine "ur-planer" gælder fra det øjeblik jeg udtaler mig og ca. 2,5 min frem.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
14-11-2015, 03:04 PM
jeg kigger som sædvanligt efter gode Omega vintage ure. Men efterhånden skal der være noget lidt mere særligt ved dem. Box, papir eller særlige modeller som er på min samler liste.
Synes dog priserne udvikler sig, så jeg meget sjældent vil være med. Om det er godt eller skidt kan jeg ikke rigtig bestemme mig til
14-11-2015, 03:09 PM
(14-11-2015, 11:11 AM)pbr Skrev: Seamaster 300 Spectre rykker lidt i mig, især når Kim viser billeder af sit Seamaster 300 Jeg er også virkelig positivt overrasket over det. Super fedt (IMHO selvfølgelig) Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
14-11-2015, 03:25 PM
Alt efter hvad min økonomi byder mig så er den korte drøm et LLD no date. Lidt længere nede er der Victorinox Inox og Seikos SARB065. Og så tænker jeg på at komme af med mit Tissot PRS516. Det passer bare ikke så godt ind i min måde at have ur på selv om jeg er glad for det.
14-11-2015, 03:52 PM
Hvis økonomi ikke havde en betydning, så havde jeg ingen planer. Men det har den...
Planer kunne også bøjes til overvejelser. Mvh Kim
14-11-2015, 07:39 PM
Jeg har endnu ikke prøvet at sælge et ur, og DET holder sgu ikke i længden! Jeg har nu +40 ure, og det bevirker selvfølgelig, at en masse af mine, i egen optik, fede og lækre ure, ingen armtid får.... Jeg har derfor truffet beslutning om, at der skal sælges ud.... Og så klart, at pengene skal gå til nogle enkelte, dyrere, ure. Det bliver spændende om det går, indtil videre er der ingen solgt, og jeg forhandler med sælgere om fire nye ure til samlingen.....
Som man siger over there: life is hard, and then you die.....
14-11-2015, 09:22 PM
Jeg har kun én gang haft en langvarig ur plan.
AP Diver kom på markedet i 2010/11 - jeg var fan fra dag 1. Flere af de helt tunge drenge på dette forum frarådede ny køb på grund af kantsten prisfald og forudsagde at brugtpriser for mint condition i 2013 ville ramme 50-60k. Jeg ventede og ventede og ventede og priserne eksplorede. En joke - mit urlivs klokkeklart største planlægnings-fejltagelse.
14-11-2015, 10:15 PM
Ja, priserne på AP er eksploderet de sidste år, både listepriser og dermed også brugtpriser. Jeg har haft et par stykker og de steg voldsomt i den tid jeg ejede dem. Hvis du stadig drømmer om det, er det bare - hvis muligt - af få det indkøbt da jeg ikke tror stigningerne slutter her. Et godt eksempel er RO 15300 som for 3/4 år siden gik på brugtmarkedet for mellem 50 og 60. I dag handles de omkring 90
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|