Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
(30-10-2015, 07:51 PM)Avantismo Skrev: Tillykke med uret.
Rart at se at Steinhart går deres egen vej i stedet for det "Homage" pjat
Mange tak Kim
Man ved ikke om man skal græde eller grine når det kommer til Steinhart og deres mange forsøg, men en gang i mellem så lykkedes det at få noget ud over kanten der faktisk er temmelig fedt, som denne klokke.
Min første indskydelse da jeg så uret, var at det nok var et okay ur og så var det ikke mindst et sjovt og meget specielt ur. Under vejs fik jeg lidt kolde føder, som man siger og kiggede efter andet, og af for skellige årsager kom jeg tilbage til uret, og ikke mindst min kone, som deltager meget i mine indkøb, hvor vi kigger ure sammen (tror også hun er ved at blive ur-tosset) synes at jeg skulle holde mig til den første indskydelse.
Uret ligner nærmest aluminium og man bliver overrasket over vægten på uret, men den super lækre rem sidder bare så godt og jeg er meget begejstret over uret, som det også fremgår i videoen, så modsat deres "almindelige" serie er denne LTD. version i topklasse. Uret taber et sek. i døgnet, så godt man nu kan måle det
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
De røde detaljer og den matte overflade ser super godt ud på billederne.
Rart at høre at det også spiller på den fede måde i den rigtige verden.
Bestemt et karismatisk ur design og respekt til Steinhart for det.
•
(31-10-2015, 10:05 AM)Avantismo Skrev: De røde detaljer og den matte overflade ser super godt ud på billederne.
Rart at høre at det også spiller på den fede måde i den rigtige verden.
Bestemt et karismatisk ur design og respekt til Steinhart for det.
Det var den matte flade jeg var lidt skeptisk overfor, men det er så omvendt noget jeg er kommet til at holde vildt meget af ved dette ur og remmen er genial....jeg ved ikke om de har luret teknikken ved kodiak remme, men jeg har haft uret på i bad og remmen er tør i løbet af no time.
Den er belagt yderst med et tyndt gummilag og siderne er lukket til og ind mod huden er det super soft læder, så du kender godt den fornemmelse af at man nærmest ikke mærker uret og må lige tjekke om man overhovedet har fået uret med.
Der følger også en gummirem med, men den skal skæres til og der er også foldespænde med, så den ligger fint med plastik på i kassen og værktøjet er stadig uåbnet og det vil jeg prøve at udskyde så lang tid som muligt.
God weekend
ps. Uret kommer på til dåb af vores første barnebarn i dag lørdag...havde egentlig tænkt at mit Tag heuer skulle ha den ære og ville klart være mere passende, men nu bliver det denne dykker som får den store ære.
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Til lykke med uret.
Godt valg til dåb.
/
Kristen
•
Mange tak
Det er godt at være forberedt hvis det skulle sprøjte lidt...hehe!
Så blev man endelig morfar
•
Svar: 235
Tråde: 10
Modtaget Likes: 213 i 90 svar
Givet Likes: 763
Tilykke med ur og titler Morfar
Så er der en god undskyldning for at fejre det m et årgangs ur der kan gå i arv
Michael
•
(31-10-2015, 11:23 AM)Smilla Skrev: Tilykke med ur og titler Morfar
Så er der en god undskyldning for at fejre det m et årgangs ur der kan gå i arv
Michael
Mange tak og jeg ville godt nok være glad for at dette kunne være uret, som blev i samlingen....det vil jeg arbejde på
•
Svar: 235
Tråde: 10
Modtaget Likes: 213 i 90 svar
Givet Likes: 763
•
Svar: 21
Tråde: 2
Modtaget Likes: 11 i 7 svar
Givet Likes: 36