STEINHART TRITON 100 ATM "Great Barrier Reef" VIDEO
Da jeg var løbet tør for dykker ure, så måtte der bestilles et til det våde element og et 1000 meter er på vej.

Har lånt lidt fra nettet så her et link der viser dette specielle ur....ser frem til at modtage det (om nogle uger).

http://forums.watchuseek.com/f275/new-ar...15864.html
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(18-10-2015, 10:15 PM)Miwes Skrev: Da jeg var løbet tør for dykker ure, så måtte der bestilles et til det våde element og et 1000 meter er på vej.

Har lånt lidt fra nettet så her et link der viser dette specielle ur....ser frem til at modtage det (om nogle uger).

http://forums.watchuseek.com/f275/new-ar...15864.html

Wow den er flot.
Svar
Jeg er også meget spændt på at se den med hænderne Icon_blink

Svar
Super valg, har den almindeligeTriton 100 ATM

Sent from my iPad using Tapatalk
Diverse
Svar
Tillykke med endnu et ur Icon_e_biggrin1
Svar
Nu er uret jo ikke kommet endnu, men der går noget tid inden det når frem, så venter spændt Icon_smil

Den "almindelige" har som jeg husker det 30 ATM

Jeg har lavet lidt research omkring uret og har følgende info.

Welt der Wunder er en tv videnskabs program, der kører på RTL II. De har tilbage i juni 2013 fået lavet et dykkerur i samarbejde med Steinhart, begrænset til 111 eksemplarer og urene er dedikeret til Great Barrier Reef.

Uret kunne kun købes gennem programmets facebook side, men er for længst udsolgt

Det store W kan for nogen måske lige være voldsom nok, men med mit efternavn Westermann passer det jo perfekt Icon_lol

Ps. jeg undrede mig jo over at det ikke kunne findes på Steinhart hjemmeside, men det er lavet specielt til WdW og på den måde er det jo et tv-shop ur, men uanset så er det en sjov historie og et fedt ur.

Svar
What ever makes you happy  Icon_Up
Tillykke med din nye dykker. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Lige for at slutte tråden ordentligt, blev det alligevel ikke til dette ur...lang vente tid, men det var nu ikke kun det....der blev efter en del kiggen valgt et andet ur, så derfor.

Uret er også med 24mm mellem lugs og det var et must, så jeg kan bruge alle mine remme Icon_blink

http://www.ct-watches.dk/solgte-ure/prod...diver-2008

Svar
Cyclopsen på det ur har så lige meget virkning som på denne:
İmage

Altså næsten ingen.

Men tillykke med dit nye valg af ur, så kan det gå når man er utålmodig :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Det er altid lidt træls, når noget ikke holder alligevel, men der er jo altid fortrydelsesret Icon_blink

Jeg tror faktisk at det er et okay ur jeg har valgt, men det forstørrelse glas er afskyeligt... meget enig og fint hvis man kunne fjerne det.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)