Ny Tudor Black Bay?
(15-10-2015, 10:25 AM)Smilla Skrev: Der har de sku ramt noget godt jeg har selv mit første Tudor til gode . Er der nogen ide om hvor prisen lander,
Jeg mener jeg læste at den kommer til at koste det samme som de andre BB

-whoa-
Svar
(14-10-2015, 09:05 PM)Danbs Skrev: Super fed
Jeg har den røde så skal bare have det sorte indlæg, dog er det nok ikke muligt

Er det blevet undersøgt om man bare kan skifte indlæg? Kunne være RIGTIG cool om man på den måde kunne have en "tre i en". Uanset hvad er jeg fristet.
Svar
Jeg overvejer også at hente et hjem. Fandme et flot ur!
Svar
(22-10-2015, 09:25 AM)mojohe67 Skrev:
(14-10-2015, 09:05 PM)Danbs Skrev: Super fed
Jeg har den røde så skal bare have det sorte indlæg, dog er det nok ikke muligt

Er det blevet undersøgt om man bare kan skifte indlæg? Kunne være RIGTIG cool om man på den måde kunne have en "tre i en". Uanset hvad er jeg fristet.

Har nu tjekket selv. Tudor accepterer ikke at der skiftes indlæg fordi ref. nr ikke er præcist det samme ( den røde hedder R til sidst og den blå B ). Dette gør sig også gældende for div Rolex modeller ( og måske derfor at man må skifte på en 16710 ). Så efterlader det dig til at finde et indlæg på eBay ( og det er lige nu ikke muligt ) eller se om der findes en fin kopi. Skulle en af disse missioner lykkedes skulle der ifølge div udenlandske fora være udfordringer med at få den monteret ( se bla. http://forums.watchuseek.com/f23/black-b...274-3.html ).
Svar
Burde det ikke være muligt at gå ind til sin AD også sige at indlægget på ens (den farve du nu vil have), er gået i stykker. Også håbe på de er villig til at bestille et nyt hjem ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Det tror jeg ikke de gør uden at du kommer med uret ;-)
Svar
Tænkte jeg nok. Men det synes jeg fandme også er dårlig service Icon_head
Svar
(22-10-2015, 11:54 AM)jacobzimmer Skrev: Burde det ikke være muligt at gå ind til sin AD også sige at indlægget på ens (den farve du nu vil have), er gået i stykker. Også håbe på de er villig til at bestille et nyt hjem ?

Du kommer til at aflevere "den der er gået i stykker". Desværre er det for de fleste mærker sådan.

For mit vedkommende kunne dette ønske om at sælge flere hele ure godt være en stopper for mig ( i at købe et ). Hvem fanden køber alligevel 3 ( en i hver farve )?
Svar
(22-10-2015, 12:42 PM)mojohe67 Skrev:
(22-10-2015, 11:54 AM)jacobzimmer Skrev: Burde det ikke være muligt at gå ind til sin AD også sige at indlægget på ens (den farve du nu vil have), er gået i stykker. Også håbe på de er villig til at bestille et nyt hjem ?

Du kommer til at aflevere "den der er gået i stykker". Desværre er det for de fleste mærker sådan.

For mit vedkommende kunne dette ønske om at sælge flere hele ure godt være en stopper for mig ( i at købe et ). Hvem fanden køber alligevel 3 ( en i hver farve )?

Nå det blev til en med rød bezel. Købte den brugt hos Thomas fra Chrono.dk. Så får jeg prøvet det af. Kan også være at den røde bare er den tand mere fræk end den sorte. Vi må se.
Svar
(22-10-2015, 12:42 PM)mojohe67 Skrev: Hvem fanden køber alligevel 3 ( en i hver farve )?

Ha, ha, det kunne jeg nu godt finde på (hvis der var penge til det)

(22-10-2015, 04:37 PM)mojohe67 Skrev: Nå det blev til en med rød bezel. Købte den brugt hos Thomas fra Chrono.dk. Så får jeg prøvet det af. Kan også være at den røde bare er den tand mere fræk end den sorte. Vi må se.

Fedt - tillykke med det Icon_Up

Personlig glæder jeg mig ret meget til at se den nye version live, da jeg tror det vil være lige mig?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)