Mange tak - også til de lidt forsinkede
(08-10-2015, 05:18 PM)khbk Skrev: Den er nu lidt forkælet, den Princesse.
Altid godt med fotodokumentation.
Jep - forkælet ud over rimelighedens grænse

Hvad fotodukumentation angår, er det for at holde mig fast på, hvad der var før - og at det ikke var uden sværdslag, at der nu er en velfungerende facilitet.
(08-10-2015, 05:18 PM)khbk Skrev: Kom til at tænke på: "Jeg spurgte, hvad klokken er og han forklarede, hvordan man bygger et ur."
Ja jeg kender godt typen, selv om jeg selv ikke er for lange forklaringer
(08-10-2015, 05:18 PM)khbk Skrev: Jeg går forøvrigt med tanker om at anskaffe en MINI. (Helst første gen. af new MINI, altså den der staves med store bogstaver og har blotlagte vinduesviskere)
/
Kristen

"Prinsessen" fører stolt navnet stavet med STORE bogstaver
Min egen erfaring om "... tanker om at anskaffe en MINI" er - at jeg tænkte sådan ca. et par år for længe.
.... I hvert fald i forhold til den køreglæde og oplevelse der er i så velstyrende et køretøj.
Men det kræver jo, at man "giver en hat" i fornuftsargumenterne om bagageplads og brændstoføkonomi.
(Når der er plads til en tandbørste og man har et Visa kort - hvad skal man så med bagage).
Hvad brændstoføkonomi angår, har jeg flere gange her i sommer "fyret en tank af" med blot 0,7% under den anførte brændstoføkonomi (dvs. 13,6 km/l).
Dette er jo også en dimension ved at opleve landskabet og krogede veje fra åben vogn, at dufte og lyde bliver en del af oplevelses-kulissen,
at man "ager" eller cruiser og er åben for indtryk i et adstadigt tempo.
Lad os gerne høre om tankerne
Med venlig hilsen - Geodoc