gmt-geek og Geodoc
Hold op hvor vildt, sikken en fin ombygning og hvilket resultat :up:

Håber at prinsessen er godt tilfreds med sin nye luksus hybel :-)

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Hej gutter

Takker for de fine hilsener :-)

Jeg går ikke så meget op i vejret på min fødselsdag da det vist generelt ville Være op af bakke på den her årstid... :-)

God dag alle sammen 

Vh . Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Den er nu lidt forkælet, den Princesse.
Altid godt med fotodokumentation.
Kom til at tænke på: "Jeg spurgte, hvad klokken er og han forklarede, hvordan man bygger et ur."
Jeg går forøvrigt med tanker om at anskaffe en MINI. (Helst første gen. af new MINI, altså den der staves med store bogstaver og har blotlagte vinduesviskere)
/
Kristen
Svar
Forsinket (sorry) tillykke herfra ven. Icon_flag  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Og endnu et forsinket tillykke!!
Svar
Også en forsinket tillykke fra  mig  Icon_flag
Svar
Dejlig garage du har fået lavet der Torben Icon_Up
Svar
Mange tak - også til de lidt forsinkede Icon_smil

(08-10-2015, 05:18 PM)khbk Skrev: Den er nu lidt forkælet, den Princesse.
Altid godt med fotodokumentation.
Jep - forkælet ud over rimelighedens grænse Icon_rygklap
Hvad fotodukumentation angår, er det for at holde mig fast på, hvad der var før - og at det ikke var uden sværdslag, at der nu er en velfungerende facilitet.

(08-10-2015, 05:18 PM)khbk Skrev: Kom til at tænke på: "Jeg spurgte, hvad klokken er og han forklarede, hvordan man bygger et ur."
Ja jeg kender godt typen, selv om jeg selv ikke er for lange forklaringer Icon_flov

(08-10-2015, 05:18 PM)khbk Skrev: Jeg går forøvrigt med tanker om at anskaffe en MINI. (Helst første gen. af new MINI, altså den der staves med store bogstaver og har blotlagte vinduesviskere)
/
Kristen

İmage
"Prinsessen" fører stolt navnet stavet med STORE bogstaver Icon_blink

Min egen erfaring om "... tanker om at anskaffe en MINI" er - at jeg tænkte sådan ca. et par år for længe.
.... I hvert fald i forhold til den køreglæde og oplevelse der er i så velstyrende et køretøj.
Men det kræver jo, at man "giver en hat" i fornuftsargumenterne om bagageplads og brændstoføkonomi.
(Når der er plads til en tandbørste og man har et Visa kort -  hvad skal man så med bagage).

Hvad brændstoføkonomi angår, har jeg flere gange her i sommer "fyret en tank af" med blot 0,7% under den anførte brændstoføkonomi (dvs. 13,6 km/l).
Dette er jo også en dimension ved at opleve landskabet og krogede veje fra åben vogn, at dufte og lyde bliver en del af oplevelses-kulissen,
at man "ager" eller cruiser og er åben for indtryk i et adstadigt tempo.

Lad os gerne høre om tankerne Icon_Up

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Flot arbejde med den garage, Geodoc. Jeg ville ønske at jeg havde dit håndelag. En sand royal bolig.

Og sikke en dejlig bil - den giver smil på læben. Min kone har haft to af slagsen - og hun har kørt rundt med et stort smil på hver dag (og det var ikke på grund af mig...). Reglen var, at hvis det ikke regnede eller sneede, så skulle taget ned.

Claus

Svar
Osse et forsinket tillykke !

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)