Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
(01-10-2015, 11:03 AM)maclerche Skrev: (30-09-2015, 02:54 PM)TioMalo Skrev: Og huer det ikke én, kan man sælge sin dyre klokke, gå til Bilka og købe et nyt quartz- eller digitalur for kr. 50. Det tikker med garanti mere præcist end ens Rolex eller lignende.
Det er bare ikke nær så sjovt.
Mvh. John
Der har du fuldstændig ret, hver gang min kone får mig lokket i Bilka, så føler jeg faktisk ingen glæde… slet ikke 
Man kan kun komme en lille smule tættere på helvede på jord end Bilka og det er hvis man bliver tvungent til at tage i IKEA!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
en lørdag..
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Så ret, så ret... Ikea i Aarhus; den planlagte rute gennem
alle afdelinger er vist tæt på 2 km lang. Fruen får fire (4 !!) timer at gå med en lille indkøbstur der (og nej, vi mangler absolut intet...)
Man kan dog gøre det hele lidt nemmere for sig selv: Ta´ en avis eller bog med, etablere sig på restauranten som serverer Ikeas signaturmadret, Svenska Kötbullar med Potatismos for hele kr. 28. Nyd den folkekulturelle madoplevelse, læs avisen og chill.
Mvh. John
PS. Hvad med en urmøde i Ikeas cafeteria ? Konerne kunne plapre sammen og shoppe imens ?
(01-10-2015, 11:34 AM)gmt-geek Skrev: (01-10-2015, 11:03 AM)maclerche Skrev: (30-09-2015, 02:54 PM)TioMalo Skrev: Og huer det ikke én, kan man sælge sin dyre klokke, gå til Bilka og købe et nyt quartz- eller digitalur for kr. 50. Det tikker med garanti mere præcist end ens Rolex eller lignende.
Det er bare ikke nær så sjovt.
Mvh. John
Der har du fuldstændig ret, hver gang min kone får mig lokket i Bilka, så føler jeg faktisk ingen glæde… slet ikke 
Man kan kun komme en lille smule tættere på helvede på jord end Bilka og det er hvis man bliver tvungent til at tage i IKEA!
Vh. Jon
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•