Forummet opdateres 22. SEPTEMBER 0800-1200
Jeg GLÆDER mig til at der kommer styr på visning af billeder, så vi igen kan nyde kvaliteten som nogle af vores brugere kan præstere Icon_party
Svar
(12-09-2015, 10:36 PM)mnielse Skrev: Hej

Opdateringen bliver rullet ud på mandag d. 21. Opdateringen er for at få den "levende" data op på samme release som en ny råinstallation af MyBB, hvor DB'en skal flyttes over på, så det er hvad denne øvelse går ud på.

Martin

Det lyder super - tak for svaret, Martin !! Så har vi noget at se frem til igen  Icon_Up

Hvis jeg skal være helt ærlig, så var jeg, pga. den totale radiotavshed, ved at tro, at man helt havde droppet at opdatere forum.

(13-09-2015, 10:30 AM)KimT Skrev: Jeg GLÆDER mig til at der kommer styr på visning af billeder, så vi igen kan nyde kvaliteten som nogle af vores brugere kan præstere Icon_party

Icon_+1 Icon_+1

Som det er nu, der det en skuffelse at vise billeder, uanset hvor meget arbejde og fantasi, man har lagt i dem - ret demotiverende !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
SÅ ER DER NYT. FORUMMET OPDATERES 21. SEPTEMBER Icon_party
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Opdateringen fortsætter i morgen kl. 8
Svar
Det lyder godt.
Omfatter det også fejl i teksten?
/
Kristen
Svar
Opdateringen indeholder ingen fejlretning, men er en forberedelse til flytte db over på en ny installation.
Svar
What.......

Heller ikke problemet med billedvisning :-(
Svar
Jeg havde nær sagt .............. gør hvad i vil - gør siderne orange - brug gotiske bogstaver - fyld siderne med stavefejl .................... men fix nu problemet med visning af billeder !!!!! Icon_cool Icon_e_confused
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(21-09-2015, 07:01 PM)pbr Skrev: Jeg havde nær sagt .............. gør hvad i vil - gør siderne orange - brug gotiske bogstaver - fyld siderne med stavefejl .................... men fix nu problemet med visning af billeder !!!!!  Icon_cool  Icon_e_confused

Icon_+1  så enig.

Det kan da ikke være så svært at ændre størrelsen til lidt større visning.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Så ser det ud til, at visningen af billeder er fixet !! (I hvert fald på PC - skal lige checke på min Mac, når jeg kommer hjem)  Icon_party

Det ser MEGET bedre ud !! Dejligt !!!  Icon_Up  Icon_flag

Nu er der noget ved, at vise billeder igen !!

İmage
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)