Gårdhavetræf 2015 - Billedtråd
Tusind tak til alle for en super hyggelig dag/aften - og tak til Stensbjergs hustru for super tilbehør til maden og til Stensbjerg og Co. for at lægge hus og rammer til !!   Icon_party

Og vejret var jo bare helt fantastisk !!   Icon_flag

Her kommer de billeder af ure, som jeg fik skudt i løbet af dagen/aftenen - af respekt for, at det ikke er alle, der ønsker deres ansigt uploaded til et offentligt forum, har jeg ikke herinde bragt billeder, hvor folk kan genkendes. Disse billeder ligger sammen med alle de øvrige billeder i denne tråd i et privat album på min Photobucket, hvor jeg vil rundsende link og password til deltagerne via PB senere i dag.

Hvis andre har skudt billeder fra træffet, som de gerne vil uploade, så er man velkommen til at gøre det i denne tråd - jeg vil dog gerne bede om, at billeder hvor mit ansigt er vist, ikke deles herinde - men jeg vil på den anden side meget gerne have dem og billeder af de øvrige deltagere tilsendt pr. mail, hvis muligt  Icon_Up

Nå, men - here goes:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Fede billeder Peter Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Super billeder Peter og du var vist den eneste der tog billeder, så jeg tror ikke der kommer flere ;-)
Svar
(23-08-2015, 11:43 AM)KimT Skrev: Super billeder Peter og du var vist den eneste der tog billeder, så jeg tror ikke der kommer flere ;-)

Slet ikke nogen, der bare knipsede løs med mobillos !??  Icon_e_surprised

Men så må folk nøjes med mine billeder !  Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg tog lidt med mobilen, men de er lidt fesne, når man lige har siddet og kigget på dine.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
(23-08-2015, 11:55 AM)KimT Skrev: Jeg tog lidt med mobilen, men de er lidt fesne, når man lige har siddet og kigget på dine.

İmage

AHHHHH ............ MY EYES !!!!  Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised

Det afholder forhåbentlig ikke andre i at uploade deres billeder - man kan IKKE få for mange billeder fra et træf !!  Icon_party
/Peter

Svar
Jeg nød selskabet så meget at det kun blev 3 mobilskud

İmageİmageİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar
Tak for de fede billeder allesammen og ikke mindst tak til alle som deltog for at gøre dagen særlig hyggelig Icon_Up  

Jeg fik selv taget meget få billeder:

İmage

İmage

İmage

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
(23-08-2015, 10:03 AM)pbr Skrev: İmage

İmage

İmage

İmage

Jeg har lige rettet disse fire billeder i min første post - har justeret hvidbalancen lidt, idet solnedgangen kombineret med mine indstillinger på kameraet, da jeg tog billederne, næsten fik platin lynetten på Slettegaard´s fine Yacht Master til at ligne, at den var i guld !!  Icon_e_biggrin1

Både de originale billeder og de rettede ligger i det private album på Photobucket, som jeg har sendt ud til deltagerne.

Andre brugere herinde er naturligvis velkomne til at se albummet - skriv blot en PB til mig eller en af de andre deltagere i gårdhavetræffet, så man kan få link og password tilsendt  Icon_smil
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)