Hverdagens fine ure fra kendte producenter
(17-08-2015, 02:39 PM)baun Skrev: Jon, jeg tror du misforstod det derhen at jeg ikke opforderede til at andre skulle lave Deres lister, men mere spurgte om inspiration til min liste. Sikker dårligt formuleret, men det var det jeg mente. Din og min liste vil jo altid være endda meget forskellig.

men inspiration til hvad jeg skulle sætte på min liste udfra de beskrevne kriterier er velkomne.

vh baun

hej per

ok jeg tænker over det og vender tilbage med nogle inputs til DIN liste... :-)

bortset fra så har vi vist haft eller har mange "fælles" ure så så forskellig er vores ursamlinger heller ikke - jeg har trods alt en del omega'er.... ;-)

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Jeg ville tage Breitling Navitimer med på listen Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
Navitimer er solgt. Jeg brugte det aldrig. Det amme gælder Speedmaster. Blev ikke brugt.

Det er derfor jeg nu har ændrer kritterierne så det blivercure, jeg faktisk ville bruge.

Constellation, Grand Seiko, Rolex date just får armtid. Jeg tænker derfor ure fra andre producenter menni samme stil og størrelse.
Svar
Du mangler da helt klart et Vulcain Cricket fra den tid, der et hav af dem dog er der mange af dem som "kun" er 34 mm. men større er også at finde i perioden, især fra 70'erne .

İmage
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Vulcain Cricket

Jeps godt bud. Den skulle så sidde i samlingen ved siden af Memovox og Memomatic
Svar
Hverdags ur, så må Certina DS passe på listen.
Svar
Et smukt Certina DS - der er vist noget at vælge imellem
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)