Prometheus Piranha 500
Der burde følge en mappe med til de ure man købte, hvor der var lidt om design historien omkring uret og de tanker man har haft omkring udviklingen af uret. Så burde der være et sæt tegninger af uret, hvilket jeg personligt ville sætte stor pris på. Til sidst ville det være fedt med en oversigt omkring materialer der er anvendt i uret.

Som det er nu med en boks og lidt papirer, måske lidt værktøj, så kunne der jo sagtens ligge en lille usb nøgle med lidt bonus data.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Så kom der en lille hurtig video af mit nye ur.

Svar
Og lidt friske billeder.

İmage

İmage

İmage

İmage

Svar
Flotte billeder som altid.
Kan man ikke ændre i hjemmesiden så de flotte billeder der bliver langt op ikke ender som sådan nogle små frimærker.
Svar
Hold kæft hvor har du store arme!
Svar
(28-07-2015, 02:00 PM)D.Sandberg Skrev: Hold kæft hvor har du store arme!

Jeg har altid haft den udfordring af få ur-remme og lænker af rette længde og måske derfor jeg begyndte at lave remme selv.

Svar
Det er fedt du gør det selv. Havde du boet i Kbh ville jeg gerne besøge dig til en kaffe og en snak om remme :-)
Svar
(28-07-2015, 03:42 PM)D.Sandberg Skrev: Det er fedt du gør det selv. Havde du boet i Kbh ville jeg gerne besøge dig til en kaffe og en snak om remme :-)

Det kunne da ha været hyggeligt  Icon_blink

Svar
Det er godt nok nørderi af allerhøjeste kaliber med de tegninger der. Fedt at se nogen der går lidt dybere, som f.eks. mig der mest går op i historie og design. Også elsker jeg dine mega rå hjemmelavet remme Icon_party
Svar
(29-07-2015, 12:36 AM)jacobzimmer Skrev: Det er godt nok nørderi af allerhøjeste kaliber med de tegninger der. Fedt at se nogen der går lidt dybere, som f.eks. mig der mest går op i historie og design. Også elsker jeg dine mega rå hjemmelavet remme  Icon_party

Mange tak Jacob  Icon_smil

Jeg har det godt med at "kunne selv" og skal altid lige prøve....nogen gange lykkes det.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)