Køb af 16613
Spændende.

Annerkendte sælgeren af skiven og viserne ikke var ægte?
Svar
Ja både og

Først ville han ikke erkende det og ville bare give mig pengene tilbage og få mig ud af butikken

Men da min nabo tog over og snakkede ham lidt ned og vi fik snakket om det og et opkald angående uret til rolex i Barcelona blev vi enige om at vi begge var glade ved at han fik lov til at beholde sit omdømme og jeg ikke skulle skrive dårligt om ham tror han sælger meget online uden at vide det

Så alt godt i enden her er et hurtigt billede fra ur samlingen de 3 skulle lige tilbage til resten af samlingen :)

İmage
Svar
Flot ur. Jeg har altid svoret til den sorte udgave men den blå farve skiven har her er bare flot.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg har tidligere ønsket at give min ærlige mening i denne tråd, men ikke følt for det. Nu kommer den alligevel.

JEG ville aldrig købe et franken ur. Jeg ville ikke kunne lade være med at tænke på hvorfor en person med et ægte rolex ville spare pengene, og sætte uoriginale dele på et ur hvor pengene næsten kunne hives hjem ved et evt. videresalg. Mit baghoved vil være fyldt med tankerne hvad mon ellers dette ur havde været udsat for. Udover det vil jeg aldrig støtte en sælger der sælger franken ure som ægte, og som ikke vil indse dette i forsøget på at snyde andre.

Dog er jeg inderligt glad for at en der har forstand på det, og en som er klar over det har købt uret, men som har i sinde at gøre uret ægte igen er en god ting.

Håber personen der bliver glad for gaven indser hvor meget tid der er lagt i projektet og vil bære uret med stolthed.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Hej Jacob tak for din mening det altid godt og nej har også altid haft mine bange tanker ved sådan noget og respekterer din mening 100% for havde selv den samme mening inden jeg så det her ur

Og har været et stort dilemma de sidste dage men for 30 tusind synes jeg at jeg ikke kunne lade værd jeg har sat 10.000 af til det og prøver og holde budgettet så længe som muligt

Men også det jeg har gjort en masse for st skaffe uret og det til min far synes den bliver meget mere personlig og især med tankerne om at det bliver helt 100 rolex igen gør mig også glad :)!

Nu begynder den spændende jagt på de manglende dele og at finde en god urmager :)!

Men til alle bare giv jeres mening godt eller dårligt tag det ikke så tungt :)!
Svar
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke har givet din mening til kende før nu. Jeg har på intet tidspunkt haft den opfattelse at der var nogen af bidragsyderne i denne tråd der synes det kunne være fedt med et ur med uægte dele.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
(09-07-2015, 10:23 PM)SEK Skrev: Hej Jacob tak for din mening det altid godt og nej har også altid haft mine bange tanker ved sådan noget og respekterer din mening 100% for havde selv den samme mening inden jeg så det her ur

Og har været et stort dilemma de sidste dage men for 30 tusind synes jeg at jeg ikke kunne lade værd jeg har sat 10.000 af til det og prøver og holde budgettet så længe som muligt

Men også det jeg har gjort en masse for st skaffe uret og det til min far synes den bliver meget mere personlig og især med tankerne om at det bliver helt 100 rolex igen gør mig også glad :)!

Nu begynder den spændende jagt på de manglende dele og at finde en god urmager :)!

Men til alle bare giv jeres mening godt eller dårligt tag det ikke så tungt :)!

Giver dig helt ret. Og dine overvejelser mht. til købet vil være helt ens i fht. hvilket overvejelser jeg ville have.

(09-07-2015, 10:26 PM)KlausM Skrev: Jeg forstår ikke hvorfor du ikke har givet din mening til kende før nu. Jeg har på intet tidspunkt haft den opfattelse at der var nogen af bidragsyderne i denne tråd der synes det kunne være fedt med et ur med uægte dele.
Mvh
Klaus

Nej, den opfattelse har jeg heller ikke haft. Og jeg mener heller ikke jeg har påstået denne opfattelse har været givet tilkende??
Min kommenter kommer bare først nu, da det først er nu jeg føler jeg kunne kommentere uden at støde nogen. Kald mig blot en efterfølger, men jeg vil ikke skrive noget imod en person jeg ikke kender, eller et emne jeg ikke kender baggrunden bag. Derfor følte jeg efter jeg kendte baggrunden, jeg kunne skrive hvad jeg mente. Fordi efter personen startede tråden, og har givet sin hensigt bag købet tilkende, kunne jeg også godt give min tilkende, uden at støde personen.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Jeg synes nu, at det var lidt lusket af sælger, at han ikke ville erkende, at han godt var klar over, at han var gennemskuet. Det taler ikke til hans bedste, og han måtte jo hurtigt kunne indse, at du ikke blot var en naiv køber, der hoppede på, at det var et overordentligt godt køb. Hvis du har lovet ham ikke at nævne hans navn, skal du selvfølgelig holde ord; men ellers synes jeg, at en saglig og velbegrundet udredning vil være på plads, gerne på et større, udenlandsk forum.

/Bjørn
Svar
(10-07-2015, 05:01 PM)bjorn_e58 Skrev: Jeg synes nu, at det var lidt lusket af sælger, at han ikke ville erkende, at han godt var klar over, at han var gennemskuet. Det taler ikke til hans bedste, og han måtte jo hurtigt kunne indse, at du ikke blot var en naiv køber, der hoppede på, at det var et overordentligt godt køb.  Hvis du har lovet ham ikke at nævne hans navn, skal du selvfølgelig holde ord; men ellers  synes jeg, at en saglig og velbegrundet udredning vil være på plads, gerne på et større, udenlandsk forum.

/Bjørn

Sandhedens ord, sandhedens ord bror Bjørn Icon_Up

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)