Formex AS 6500
#11
Her er lige lidt friske fotos og det ene er et lille kig til "Active (patented) suspension system"

Det er i sandhed et "smartwatch" og så med ægte 3D skærm Icon_blink

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#12
Tillykke med det nye ur. 

Fanme ikke noget for mig. Men fedt at vi kan være så ens og så forskellige  Icon_sign
Mvh Kim 
Svar
#13
Tak Kim

Du er mere til de klassiske og tør godt prøve lidt anderledes, men det her er så for meget for dig Icon_blink

IMØ...er det et genialt crazy og fedt ur Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#14
Tillykke med uret  Icon_cool
Heldigvis er der noget for enhver smag. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#15
(02-07-2015, 06:51 PM)Stensbjerg Skrev: Tillykke med uret  Icon_cool
Heldigvis er der noget for enhver smag. Icon_Up

Mange tak Stensbjerg

Der er jo rigeligt at skrive om og vise frem når det kommer til de ure vi samler på.

Mærket her er som sagt tidligere nyt for mig og gætter på at være den eneste i vores lille land, der har sådan et ur  Icon_e_biggrin1 

 
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#16
Stilen er ikke lige mig - men forarbejdningen ser flot ud, og du lyder til at være glad for det og det er jo "all that matters" Icon_Up
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#17
Udover stilen ikke er mig, så kan man ikke komme udenom at det skriger af kvalitet. Skruer overalt og det matte finish ser fedt ud!
Svar
#18
(03-07-2015, 08:10 PM)jacobzimmer Skrev: Udover stilen ikke er mig, så kan man ikke komme udenom at det skriger af kvalitet. Skruer overalt og det matte finish ser fedt ud!

Jeg oplever også kvaliteten i top med masser af detaljer, men på samme tid er uret også til den grove side med de store unbrako skruer og den sammemblanding tricker mig. Uret er jo ikke på nogen måde at sammenligne, med de mere klassiske firkantede ure og har på den måde intet at gøre i den kategori, men her er der point for at skabe noget anderledes og den hopper jeg på  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#19
Photo 
"leger" med lidt Art-foto af mit nye ur og her er lidt flere fra i dag, hvor jeg har arbejdet på en sort glasplade og stadig lidt vand indover.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#20
Du har bare styr på det fotogrej  Icon_not
Mvh Kim 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)