Formex AS 6500
#1
Længe har jeg været på udkig efter et ur med firkantet kasse og jeg var klar over at det ikke skulle være det mere klassiske look, men der måtte godt komme lidt "firhjulstrækker" indover og jeg er en hund efter de grove ure.

Stor var min glæde da min faste ur-leverandør CT Watches, fik et af de mere specielle ure ind og så oven i købet et der havde været i Peter Halses eje, så ved jeg bare at det er top i orden og ganske rigtigt kommer dette ur, som var det funklende nyt.

Her følger lige lidt billeder og senere kommer der en lille video.

God sommer til jer alle  Icon_Up

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Her lige en lille video af uret.



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#3
Et spændende og anderledes ur  Icon_Up stort tillykke med det
Svar
#4
Fedt at mærke din glæde i videoen Michael, det lader til at uret har fundet sin rette ejermand, kæmpe tillykke med det meget specielle ur :-)
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#5
Mange tak Icon_smil

Det er meget specielt og som jeg siger i videoen, er de vist alene omkring dette design, men er der ikke lidt "Bell & Ross BR-01" indover ???

Nå..men pyt, de har da i hvert fald deres helt eget affjedrings-system og jeg har fået et firkantet ur..... Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#6
Lidt fotos her i sommer varmen, udsat for det sædvanlige vand-pjaskeri.

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#7
ps. var lidt i tvivl angående plade på front af uret, men efter et kig på producentens hjemmeside fandt jeg dette, hvilket vil sige at man kan skifte fronten på uret og ikke mindst er den plade jeg har på uret af keramisk materiale.

http://www.formexwatch.com/phocadownload...tes_03.jpg
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
Altid super med din begejstring og videoer Icon_Up og hvor er det fedt vi har så forskellig smag Icon_blink Icon_party
Svar
#9
(02-07-2015, 01:29 PM)KimT Skrev: Altid super med din begejstring og videoer Icon_Up og hvor er det fedt vi har så forskellig smag Icon_blink Icon_party

Tak Kim  Icon_blink

Mit forskellige valg af ure vil nok aldrig stoppe og nyder bestemt også de mere klassiske ure herinde, men har en kærlighed til det anderledes.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#10
(02-07-2015, 01:43 PM)Miwes Skrev: Tak Kim  Icon_blink

Mit forskellige valg af ure vil nok aldrig stoppe og nyder bestemt også de mere klassiske ure herinde, men har en kærlighed til det anderledes.

Keep it comming, ellers vil det hurtigt blive kedeligt Icon_Up  
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)