Hvad køres der i herinde.?
Skiftede til BMW 535D her i vinter, 313 hk under hjelmen det rykker, min første Bimmer men allerede nu ved jeg det nok er fortid med Mercedes'er for mig. Rigtig skøn øse at køre rundt i.

İmage

Og selvfølgeligt skal man være påklædt efter lejligheden  Icon_cool

İmage
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Tillykke Bjarne med det valg! Det er et super køretøj og tilbehøret fejler jo heller ikke noget.
Pas nu på fartkameraerne: http://www.dgt.es/es/el-trafico/camaras-...co/malaga/
JK
Svar
(29-05-2015, 08:01 PM)jk Skrev: Tillykke Bjarne med det valg! Det er et super køretøj og tilbehøret fejler jo heller ikke noget.
Pas nu på fartkameraerne: http://www.dgt.es/es/el-trafico/camaras-...co/malaga/
JK

Tak for advarslerne ved heldigvis efterhånden hvor de står, skal en tur til DK i Juni med bilen, så skal blive sjovt at prøve den igennem Tyskland.

De mest luskede radarer hernede måler "en tramo" eller over en strækning, så kommer der først en radar / kamera og så igen efter eks. 5-6 km så kommer næste radar / kamera, og det værste er at de så samtidigt tager en gennemsnits hastighed, så skal nogen på ferie i Spanien her i sommer så pas på Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Dejlig vogn, Bjarne. Til lykke med den Icon_Up Og så er det fedt, at du på nummerpladen slå et slag for dansk HYG´ i ES Icon_blink Icon_party
De venligste hilsner, John
Svar
Flot og dejlig vogn - og totalt UOPNÅELIG på DK plader Icon_e_confused  Ked af at høre at du har forladt MB Icon_e_surprised  
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
(03-06-2015, 02:24 PM)johnfyn Skrev: Flot og dejlig vogn - og totalt UOPNÅELIG på DK plader Icon_e_confused  Ked af at høre at du har forladt MB Icon_e_surprised  

Ked af at jeg har skuffet dig John Icon_cool  men hvem ved hvad næste bil bliver, det er jo lidt som med ure, bedst som man tror man har den bil man skal have de næste par år, så drømmer man igen.

Og jo mine favoritter er stadig Bentley cabriolet coupe og Porsche Panamera, men undertiden ser fruen og jeg forskelligt på "must have" inden for biler.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Netop!

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"

Svar
İmage

Hentede igår, en uge efter at have fået kortet, min første bil.

Også kørte jeg den selv ind i de 300.000
İmage
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tillykke med bil og kort :-)
Svar
Tillykke med den fine Golf-vogn! For maaaange år siden havde jeg selv en "Pasadena" med 1.800 motor - den var bare ikke til at slå ihjel - jeg solgte den ved 300k og den kørte rundt i Svendborg mange år efter...må have rundet ½ mil!

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)