Vil købe et ur, er en "begynder".
Prisen på udskiftning af akkumulator-celle ligger mellen 150,- og 300,- så vidt jeg er orienteret
Svar
Hej Gæst.

Hvor slidt er uret ?

Og hvor gammelt er det ?
Svar
De fleste af os herinde er billedliderlige, og jeg er gerne en af de værste. Pointen med at vise billeder er jo netop at vi er interesserede i det ur du har/vil have og ikke bare et google-billede. Det er for at skabe noget personligt og noget specielt til de ure vi elsker og bruger hver dag, det er den følelse vi gerne vil være en del af og sprede til andre medlemmer. Du skriver et modelnummer som nemt kan slås op på google, men samtidig at det er slidt. Jamen hvordan er det slidt, hvordan har slidtage sat sit særlige og unikke præg på det ur du kigger på? Det er alt sammen det jeg/vi brænder for at se og høre om og et billede siger mere end 1000 ord

Det er helt fint hvis du ikke ønsker at lægge et billede op, det er dit valg. Men det er vores job at presse lidt i håb om at du gør

-Max
Svar
Citat: Jamen hvordan er det slidt, hvordan har slidtage sat sit særlige og unikke præg på det ur du kigger på? Det er alt sammen det jeg/vi brænder for at se og høre om og et billede siger mere end 1000 ord
Lige præcis !
Og, når du skriver "remme" når du tilsyneladende mener "lænke" (de kommer i begge udgaver, google reference #´et og jeg ville tro at du kan se det Icon_e_wink ) ville et billede være velkommen.
At spørge råd er OK, absolut OK. Men så skulle man måske ikke bede folk bare om at google sig til billeder... Der spiller man med lidt modstridende signaler...
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg har selv en SNL029P1, købt i 2007, og det tikker stadig, og der har aldrig været problemer med værket.
Svar
Jeg er egentligt ikke sikker på om jeg bryder regler, så for en god ordens skyld vil jeg anmelde min post her.

Men ellers: Her er billeder af den omtalte slidte seiko:

[url]"http://www.ct-watches.dk/ure-pa-lager/herreure/herreure-mellem-0-5000/product/832-seiko-sportura-kinetic-2008">http://www.ct-watches.dk/ure-pa-lager/h ... netic-2008[/url]

Det er helt fint med undertegnet hvis slidten på det udvendige har sat prisen ned, da det for mestendels er det indvendige der bør være 100% intakt. Desuden er der 2 års garanti hvilket er udslagsgivende for at jeg pønser på at købe det.

Årgangen er 2008, hvis det besvarer Stenstrups spørgsmål
Svar
bvd Skrev:Jeg har selv en SNL029P1, købt i 2007, og det tikker stadig, og der har aldrig været problemer med værket.

Ok.

Hvor meget betalte du for det? og hvis du skulle sælge det på fx dba hvad ville du tage for det?

Have en god dag alle sammen.
Svar
Jeg mindes jeg gav i omegnen af 5.000 kr. for det.

Hvis jeg skulle sælge det i dag, vil jeg nok tage 2.000 - 2.500 kr. Men der sidder også en næsten ny original lænke på. Der er et par tydelige ridser på lynetten.
Svar
Hej Gæsten

Kan du lide den model ved Claus, ville jeg da købe den.

Værket kan gå i mange år endnu.
Svar
Gæsten Skrev:Jeg er egentligt ikke sikker på om jeg bryder regler, så for en god ordens skyld vil jeg anmelde min post her.

Men ellers: Her er billeder af den omtalte slidte seiko:

[url]"http://www.ct-watches.dk/ure-pa-lager/herreure/herreure-mellem-0-5000/product/832-seiko-sportura-kinetic-2008">http://www.ct-watches.dk/ure-pa-lager/h ... netic-2008[/url]

Det er helt fint med undertegnet hvis slidten på det udvendige har sat prisen ned, da det for mestendels er det indvendige der bør være 100% intakt. Desuden er der 2 års garanti hvilket er udslagsgivende for at jeg pønser på at købe det.

Årgangen er 2008, hvis det besvarer Stenstrups spørgsmål
Citat:
That watch looks well used indeed . I would look for something in better condition if i was you . Claus at CT has a Seiko Sumo for sale , that is the best buy of any watch under 5000dkr .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)