Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Jeg ville ALDRIG (som i aldrig aldrig aldrig nogen sinde) købe et ur for +100k over nettet - eller noget som helst andet for den sags skyld - og også får et mindre beløb. Har købt et Speedmaster på eBay i USA for 10k og det gik OK, men det er nok deromkring min grænse går for troen på det gode i mennesker (ursælgere)
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 18
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
ok supergodt råd. Hvad skal jeg så kigge efter når jeg skal se uret? Er der nogle ting der ofte er galt med falske ure?
•
Svar: 1,295
Tråde: 46
Modtaget Likes: 437 i 147 svar
Givet Likes: 185
Det er altid bedst med bokse og papirer, men hvis man vil sælge et superfake er der mange ting en køber skal tage hensyn til. Så det drejer sig om tillid. Jeg kender kun til gamle vintage Rolexure hvor jeg ville være påpasselig, og det er de gamle Daytona moddeler hvor selv AD kan have svært ved at se om det er frankenur. Altså hvor dele fra forskelkellige moddeller er brugt, samt om værket er 100 % ægte, da værket kan være ægte men med nogle uorginale dele i sig.
Hvis jeg var dig ville jeg stole på dem 100 %, jeg ville tage derned og kikke på uret og så købe det hvis alt serfint ud og du kan lide uret.
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
In your price class you must get a watch with B&P and service history . Take a magnifying glass with you and exam the watch for any deep scratches or hacks that cannot be polished out . Make sure you also get a written guarantee . Check all the functions of the watch time and date change for example .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
willy Skrev:In your price class you must get a watch with B&P and service history . Take a magnifying glass with you and exam the watch for any deep scratches or hacks that cannot be polished out . Make sure you also get a written guarantee . Check all the functions of the watch time and date change for example .
hvad er B&P?
•
Svar: 209
Tråde: 39
Modtaget Likes: 11 i 4 svar
Givet Likes: 1
Box and papirs
Mikkel
Rolex Submariner ref. 114060
•
Svar: 22
Tråde: 1
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg er enig med John. Kunne heller aldrig selv finde på at købe noget på nettet i den karat, men det gælder ikke kun ure, også selvom man jo er sikret i forhold til din "Call-back" periode med banken.
@HrLund så vil jeg bare mene at lovgivningen omkring falske ure i Kina er noget anderledes end Europa, så det er altid lidt mere risikabelt den vej rundt. Desuden er deres returret system også noget helt andet, men ellers har du nok ret at hvis der påstås andet må det være ulovligt, men jeg skal ikke gøre mig til jurist på det område i den del af verden.
•
hvad er en call-back periode??
•
Svar: 209
Tråde: 39
Modtaget Likes: 11 i 4 svar
Givet Likes: 1
hrlund123 Skrev:hvad er en call-back periode??
Det vil jeg også gerne høre hvad er...
Mikkel
Rolex Submariner ref. 114060
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Den periode, man kan aflyse CC betalingen lavet med kreditkort, ikke dankort (som er ikke kredit- men debetkort). Som regel en uge.
På engelsk "charge back".
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•