Nyt ur - datejust, seamaster eller PO?
#11
Kasper Olesen Skrev:Det er simpelthen så fedt at i alle kommer med så gode svar Icon_smil

Jeg har netop, som i anbefalede, været ude og prøve uret på armen - dog i XL da de ikke havde andet. Jeg må sige, at jeg var overrasket over størrelsen - det virkede helt enormt! (Jeg går dog også med et 35 mm nu)

Men også højden bekymrede mig lidt, jeg vidst godt at det var stort, men ikke SÅ stort! Skal forhåbentligt snart se et 42 mm i Nørresundby, håber at det lever op til mine forventninger! Icon_smil

Igen tak for den gode feedback.

Phrede mht til datejust'en, så ville jeg bare gerne have et ur af omkring 40-42 mm. Jeg er bange for det andet bliver for lille? Icon_smil
I will repeat the early models of the PO are in no way well made watches . That is why Omega came quickly with the new improved models . The
seamaster 300m has had all the birth faults taken out of it years ago . The first Coaxial calibers were rubbish and thousands were returned
for repairs . Just like cars the first models often have problems that are ironed out with the new models . Watches are no different . Rolex is
maybe the only brand that fixes the problem before releasing any watch . If you like the PO , i would recomend you go after a later model PO .
Everything is better on this watch , the build quality is superb in my opinion .
Willy

PS. If the first models with the 2500 caliber ever become classics i will eat my bloody hat .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)