pris på service?
Ring evt til ham først. Han er absolut good guy og vil fortælle dig, hvis han ikke kan.

Som svar på dit spørgsmål om pris har jeg et par gange betalt 1200 for noget tilsvarende her ovre på jævleøen.

/Bjørn
Svar
Så kom den tilbage, og urmageren sagde at den nu er ok, så det er jo dejligt Icon_e_biggrin

Der er dog en ret tydelig lyd når micro rotoren drejer inde i værket. Er der nogen som ved hvorvidt dette er normalt, eller om det skyldes noget som ikke er som det bør være?

/ras
Svar
Lige en lille update.

Raslelyden gjorde mig til sidst så urolig at jeg opsøgte urmageren igen. Han gav mig ret i at den ikke skulle sige sådan, og beklagede at han ikke havde hørt den da han havde uret i hånden sidst. Det viste sig at de to nagler som holdt sammen på rotorvægten og den plade som forbinder rotorvægten med rotorstammen var løse. Det var heldigvis hurtigt at ordne, og ganske gratis. Lidt heldig har man jo lov til at være engang imellem:)
Svar
Ras H Skrev:Lige en lille update.

Raslelyden gjorde mig til sidst så urolig at jeg opsøgte urmageren igen. Han gav mig ret i at den ikke skulle sige sådan, og beklagede at han ikke havde hørt den da han havde uret i hånden sidst. Det viste sig at de to nagler som holdt sammen på rotorvægten og den plade som forbinder rotorvægten med rotorstammen var løse. Det var heldigvis hurtigt at ordne, og ganske gratis. Lidt heldig har man jo lov til at være engang imellem:)
Sådan - du har en god urmager - Herregud, det kan ske man misser sådan en fejl på en sjældent besøgt mikrorotor, men man retter den til uden beregning - godt gået
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)