willy Skrev:Geodoc thats like compairing a Rolls Royce against a Trabant
Forkert! – Jeg anfører intet, der bare minder om en sammenligning.
willy Skrev:Your argument does not hold in the real world, just in your world.
Beklager, dersom jeg har krænket dine patentrettigheder på ” the real world”; men jeg har altså ikke argumenteret, hverken for eller imod noget som helst i mit indlæg.
willy Skrev:Art is not something you can analyse using a mathematical formular , even though you try very hard to do so .
Hvor er vi 100% enige – bortset fra, at jeg ikke har anvendt skyggen af en matematisk formel i mit indlæg.
For bedre afgrænsning af udsagnet, henvises til:
Bronstein-Semendjajew, ”Taschenbuch der Mathematik”
willy Skrev:PD is considered to be the finest watch finisher today .
… hvilket på ingen måde har været betvivlet.
willy Skrev:Do you think people with this talent grow on trees ?
… Nej – og heller ikke at de kommer med storken.
willy Skrev:Patek and Lange do not just put a ad in the paper when they need someone to work for them . They recruite the best the watch industry can offer .
Det kan der næppe herske tvivl om.
willy Skrev:Try to analyse a Piccaso or Michael Angelo painting , i bet you would try 
Du har tabt, og skylder mig 500 kr.
willy Skrev:The watches made by Lange or Patek are art .
Det kan der vist ikke herske tvivl om.
willy Skrev:And you or anyone else are dreaming if you think you can put them into your own convienient little slot .
Vi har jo alle lov til at have vores drømme. Den påståede er nu godt nok ikke en af mine.
willy Skrev:You cannot describe really talented or genial people in the way you try to do .
”Describe”???? – Påstanden finder intet belæg i mit indlæg.
willy Skrev:The minds of these people do not work in a logical way that you can fathom out . In fact you would be the opposite of what they believe in .
Så er den sat på plads, uden i øvrigt at gå nøjere ind på trosspørgsmål.
willy Skrev:I am sorry to say this but it seems that you are just repeating what you have learnt without adding anything new .
Den havde jeg ikke lige set komme.
willy Skrev:I can be impressed by people who can make something that is unique , and beautiful at the same time .
Hvor er vi enige.
willy Skrev:I am not impressed by people who just copy others ideas . I call that a product not art . Willy
Næh – Kopister nyder heller ikke min anerkendelse.
I min fremstilling skrev jeg:
”Ure af den pris, skønhed og kunstfærdighed – som er omdrejningspunktet for trådstarter, nyder min store beundring.”
Det var åbenbart ikke nok for trådstarter.
KristofferJ Skrev:Enig med Rodney!
Ja det er også let, nemlig at de nævnte ure er så sublime, at det nærmest er kunst.
Går enigheden derimod på willy’s indsigelser mod mit indlæg, må jeg konstatere, at der er en mere, der heller ikke har læst det.
Med venlig hilsen - Geodoc