Ny Omega Planet Ocean No Date?
Hej Folkens.

I seneste Timegeeks Magazine er der en artikel om Omegas samarbejde med Rory McIlroy.
Jeg faldt over uret i midten... Kommer der et Planet Ocean No Date, eller hvad er det?

İmage

MVH Simon
Svar
Nej - det gør der ikke.
Martin Issing
Svar
martinissing Skrev:Nej - det gør der ikke.
Hvad er det så for et Franken-ur?
Svar

Jeg savner en begrundelse/argumentation for den påstand - jeg kunne jo så med samme "sandhedsværdi" påstå, at "ja, det gør der" !

Ingen af disse udsagn kan man i virkeligheden bruge til ret meget Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Årsagen er at dette ur er OMEGAs display/stand ure som bruges rundt omkring på golfbanerne. Urene er radiostyret (og der med ikke et stort mekanisk urværk) og derfor har det ikke dato.

Og dette ur bliver ikke lanceret i "virkeligheden" som armbåndsur - det ved jeg, da jeg arbejder for OMEGA.
Martin Issing
Svar
martinissing Skrev:Årsagen er at dette ur er OMEGAs display/stand ure som bruges rundt omkring på golfbanerne. Urene er radiostyret (og der med ikke et stort mekanisk urværk) og derfor har det ikke dato.

Og dette ur bliver ikke lanceret i "virkeligheden" som armbåndsur - det ved jeg, da jeg arbejder for OMEGA.

Den oplysning giver jo så dit udsagn værdi Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Men de burde gøre det på et tidspunkt for at hylde den gamle seamaster 300 fra 1957(Non date) der startede Æra'en med deres større divere!! Icon_e_wink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
gmt-geek Skrev:

Men de burde gøre det på et tidspunkt for at hylde den gamle seamaster 300 fra 1957(Non date) der startede Æra'en med deres større divere!! Icon_e_wink

Vh. Jon

Det er jeg helt enig i - det kunne være en super hyldest til et ikon ur !!
/Peter

Svar
pbr Skrev:
gmt-geek Skrev:

Vh. Jon

Det er jeg helt enig i - det kunne være en super hyldest til et ikon ur !!

Year - Jeg laver et indlæg med den første og den indtil videre den nyeste af de ure inden indenfor den nærmeste fremtid, der er bare lige en sidste ting der skal falde på plads først! Icon_e_wink

I øvrigt så bruger jeg aldrig dato funktionen på nogen af mine ure - selv når dem med quickset kommer ud af boksen og på armen, så stiller jeg ikke engang datoen!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)