Urdebatten / Urforum
Ny Omega Planet Ocean No Date? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Ny Omega Planet Ocean No Date? (/showthread.php?tid=78306)

Ny Omega Planet Ocean No Date? - ses - 01-05-2013

Hej Folkens.

I seneste Timegeeks Magazine er der en artikel om Omegas samarbejde med Rory McIlroy.
Jeg faldt over uret i midten... Kommer der et Planet Ocean No Date, eller hvad er det?

İmage

MVH Simon

Re: Ny Omega Planet Ocean No Date? - martinissing - 01-05-2013

Nej - det gør der ikke.

Re: Ny Omega Planet Ocean No Date? - ses - 01-05-2013

martinissing Skrev:Nej - det gør der ikke.
Hvad er det så for et Franken-ur?

Re: Ny Omega Planet Ocean No Date? - pbr - 01-05-2013

Jeg savner en begrundelse/argumentation for den påstand - jeg kunne jo så med samme "sandhedsværdi" påstå, at "ja, det gør der" !

Ingen af disse udsagn kan man i virkeligheden bruge til ret meget Icon_e_wink

Re: Ny Omega Planet Ocean No Date? - martinissing - 01-05-2013

Årsagen er at dette ur er OMEGAs display/stand ure som bruges rundt omkring på golfbanerne. Urene er radiostyret (og der med ikke et stort mekanisk urværk) og derfor har det ikke dato.

Og dette ur bliver ikke lanceret i "virkeligheden" som armbåndsur - det ved jeg, da jeg arbejder for OMEGA.

martinissing Skrev:Årsagen er at dette ur er OMEGAs display/stand ure som bruges rundt omkring på golfbanerne. Urene er radiostyret (og der med ikke et stort mekanisk urværk) og derfor har det ikke dato.

Og dette ur bliver ikke lanceret i "virkeligheden" som armbåndsur - det ved jeg, da jeg arbejder for OMEGA.

Den oplysning giver jo så dit udsagn værdi Icon_smil

Re: Ny Omega Planet Ocean No Date? - gmt-geek - 01-05-2013

Men de burde gøre det på et tidspunkt for at hylde den gamle seamaster 300 fra 1957(Non date) der startede Æra'en med deres større divere!! Icon_e_wink

Vh. Jon

gmt-geek Skrev:

Men de burde gøre det på et tidspunkt for at hylde den gamle seamaster 300 fra 1957(Non date) der startede Æra'en med deres større divere!! Icon_e_wink

Vh. Jon

Det er jeg helt enig i - det kunne være en super hyldest til et ikon ur !!

Re: Ny Omega Planet Ocean No Date? - gmt-geek - 02-05-2013

pbr Skrev:
gmt-geek Skrev:

Vh. Jon

Det er jeg helt enig i - det kunne være en super hyldest til et ikon ur !!

Year - Jeg laver et indlæg med den første og den indtil videre den nyeste af de ure inden indenfor den nærmeste fremtid, der er bare lige en sidste ting der skal falde på plads først! Icon_e_wink

I øvrigt så bruger jeg aldrig dato funktionen på nogen af mine ure - selv når dem med quickset kommer ud af boksen og på armen, så stiller jeg ikke engang datoen!

Vh. Jon