Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :)
Fik endelig hentet mit Rolex GMT 116718LN hos worldoftime i Munchen her i påsken. Det er fra 24/12-2011 og er fuldstændig som nyt med boks, certifikat og papirer Icon_e_smile.

Smider lige et par billeder på, så i kan se "den lille ny".

God påske

[attachment=1]<!-- ia1 -->ebaee99d8fd3ef825c9f81ce9de11ec3_9.jpg[/attachment[attachment=0]foto 1.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]
Svar
Tillykke herfra Thomas

Helt klart den ultimative udgave med den grønne skive i min optik.

Et af urene på min "liste". Af ren nysgerrighed:

Kan du ikke lige smide den på køkkenvægten og give en vægt.

Mvh. Ole
Svar
Hej Ole

Min gamle køkkenvægt siger 204 gram
Svar
Congratulations . Icon_e_smile Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Et dejligt ur i en fantastisk flot farvekombination - guld med grøn skive !!! Icon_e_smile

Stort tillykke !!

En spændende produktionsdato i øvrigt !! Eller er det datoen for første salg ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det er datoen på certifikatet og kvitteringen. Så gætter på, at der er en som har fået en lækker julegave det år Icon_e_smile
Svar
thomasholm Skrev:Det er datoen på certifikatet og kvitteringen. Så gætter på, at der er en som har fået en lækker julegave det år Icon_e_smile

I den grad !!! Icon_cool
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Allerede da jeg så den første gang - altså før den fandtes i G/S eller stål - var jeg helt solgt. Det var medens jeg boede i Californien og jeg var inde hos en del AD'er for at prøve den. Jeg har jo en 16718 med små 25 år på bagen, men den der kunne godt en gang være på min arm.

Til lykke med dit fantastiske ur og bær det med stolthed!

/Bjørn
Svar
Det er bare en super farve kombination og generelt et fedt ur . Stort tillykke med det. Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar
Flot GMT med flot grøn skive..også helt klart en af mine guld favoritter
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)