Urdebatten / Urforum
Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) (/showthread.php?tid=78214)

Sider: 1 2

Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - thomasholm - 31-03-2013

Fik endelig hentet mit Rolex GMT 116718LN hos worldoftime i Munchen her i påsken. Det er fra 24/12-2011 og er fuldstændig som nyt med boks, certifikat og papirer Icon_e_smile.

Smider lige et par billeder på, så i kan se "den lille ny".

God påske

[attachment=1]<!-- ia1 -->ebaee99d8fd3ef825c9f81ce9de11ec3_9.jpg[/attachment[attachment=0]foto 1.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]

Re: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - Pedellen - 31-03-2013

Tillykke herfra Thomas

Helt klart den ultimative udgave med den grønne skive i min optik.

Et af urene på min "liste". Af ren nysgerrighed:

Kan du ikke lige smide den på køkkenvægten og give en vægt.

Mvh. Ole

Re: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - thomasholm - 31-03-2013

Hej Ole

Min gamle køkkenvægt siger 204 gram

Re: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - willy - 31-03-2013

Congratulations . Icon_e_smile Willy

Re: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - pbr - 31-03-2013

Et dejligt ur i en fantastisk flot farvekombination - guld med grøn skive !!! Icon_e_smile

Stort tillykke !!

En spændende produktionsdato i øvrigt !! Eller er det datoen for første salg ?

Re: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - thomasholm - 31-03-2013

Det er datoen på certifikatet og kvitteringen. Så gætter på, at der er en som har fået en lækker julegave det år Icon_e_smile

Re: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - pbr - 31-03-2013

thomasholm Skrev:Det er datoen på certifikatet og kvitteringen. Så gætter på, at der er en som har fået en lækker julegave det år Icon_e_smile

I den grad !!! Icon_cool

Re: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - bjorn_e58 - 31-03-2013

Allerede da jeg så den første gang - altså før den fandtes i G/S eller stål - var jeg helt solgt. Det var medens jeg boede i Californien og jeg var inde hos en del AD'er for at prøve den. Jeg har jo en 16718 med små 25 år på bagen, men den der kunne godt en gang være på min arm.

Til lykke med dit fantastiske ur og bær det med stolthed!

/Bjørn

Re: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - Len - 31-03-2013

Det er bare en super farve kombination og generelt et fedt ur . Stort tillykke med det. Icon_e_biggrin

Re: Så fik jeg endelig handlet ur efter laaang tids opsparing :) - Hans Jørgen - 07-04-2013

Flot GMT med flot grøn skive..også helt klart en af mine guld favoritter