At eje et AP Royal Oak Offshore
#21
willy Skrev:But i would never look down my nose at a guy wearing a Seiko or driving a Skoda . I have also owned a Ferrari by the way .

Dreams are sometimes the only thing some people have . Therefore they should be respected by the people who have made their dreams come true .
Willy
I agree 200% (or whatever is possible Icon_e_smile )
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#22
bramkajka Skrev:Hej igen

Hvorvidt det er top modeller eller ej er jeg mildt sagt pisse ligeglad med. Hvis jeg synes det er fedt synes jeg det er fedt og så må andre sgu synes hvad de vil Icon_razz . Og jeg synes AP ROO er fedt

Jeg har dog tildigere oplevet at købe en drømme ur for så at finde ud af at det ikke sidder godt på armen (IWC 5001 feks) Icon_e_sad

Derfor var jeg interesseret i at hører om erfaringen.

Tak for svarene, jeg tror Daytonaen bliver lidt endnu
1 ja AP ROO er fedt

2 ja - det er faktisk et ret reelt problem med mange ure. Man kan ikke lige låne et og gå med et par uger, for at finde ud af om det er i balance med ens arm, eller om det drejer sig rundt eller finde ud af om højden gør at man banger på dørkarme og andet. Jeg synes efterhånden jeg har hørt en del beskrive, at NU har de købt deres drømme ur, bare for et par måneder senere at skrive, at de har solgt det videre - det duede ikke for dem alligevel. Tænk hvis de store kendte - lavede et par dummies med exact vægt og størrelse som originalen - men uden værk osv (vægt i stedet) både som udstillingsmodeller som tyvene kunne tage når de øksede sig gennem montre - og som kunder kunne leje for 14 dage, for lige at se om uret var rart at gå med.

Det er sikkert for dyrt, ellers var det gjort af nogle af de kendte mærkers hovedmodeller - ex rolex ds o.l. for det er et reelt problem, at man ikke kan teste over en periode

nå ja 3- Daytona er vel heller ikke så skidt på armen, men når først din jagt er gået ind - så tror jeg nu der sker noget på et tidspunkt

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: