Hvordan ser jeres transportmiddel ud?
Kørte i 2CV fra 1991 til 2003. Køreglæde og små omkostninger. Har nogen brug for en org. tagbagagebærer og vinterafdækning til luftindtag for ikke at tale om indvendig beklædning af sider og hjulkasser?
Svar
khbk Skrev:Kørte i 2CV fra 1991 til 2003. Køreglæde og små omkostninger. Har nogen brug for en org. tagbagagebærer og vinterafdækning til luftindtag for ikke at tale om indvendig beklædning af sider og hjulkasser?

Reservedel kan jo altid bruges Icon_e_biggrin Hvad skal du have for det?
Svar
Christian Bentzen Skrev:5 1/2 år siden jeg oprette tråden - skylder vidst en status pt. fra min side af.

İmage

Vinterjern Icon_e_biggrin
Jeg er og bliver nu vild med Bianchis cykler - Har pt. selv to: En Sempre/Ultegra og en Via Nirone7/105 - 2 dejlige låger.

Mit vinterjern er en Trek 1.2 som bliver tævet og mishandlet dagligt til og fra arbejde. Den er fin nok, men tåler ingen sammenligning med noget Bianchi nogensinde har rørt ved
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
lavall Skrev:Jeg sad lige og surfede denne tråd igennem. Jeg vil da også lige give til lille indput.
Jeg har desværre ikke en sportsvogn eller amerikaner (i gængs forstand)

Når man, som jeg, har fem hjemmeboende børn, er man nød til at vælge sine transportmidler med omtanke.
Den ene bruger jeg, når alle skal med på tur. Den anden når jeg har fået nok af alle.
İmage

Dette er mit egoist transportsmidel. En fantastisk opfindelse når man har mange børn Icon_e_biggrin
İmage
İmage

Jeg kan kun være ening i valg af Bianchi. Fuld Sram Red og den kører som en drøm
Svar
Hej

Stadig min BMW 318 I E90, nu med vinterdæk i størrelsen 225/45-17 og det kører bare perfekt her i vinterkulden. Icon_e_biggrin
İmage
Svar
Jeg prøver om jeg kan klemme mig ind
İmage
/
Kristen
Svar
Tja lettere bøjet vil jeg sige her til aften efter jeg valgte at smide mig selv en tur i jorden, Icon_e_sad
Svar
Kunne ikke stå for den her, selv om der er lidt bøvlet at tage af og på for en voksen mand, men super lækker at køre i Icon_e_wink

İmage
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
İmage

İmage

İmage
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Post hentes fra landsbyens købmand med denne pt. (mærket sløret i Fotoshop, men cykelkendere må vide straks hvad der skjuler sig bag den digitale blæk):

İmage
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)