11-03-2007, 07:00 PM
.
Med venlig hilsen
Christian
Christian
Hvordan ser jeres transportmiddel ud?
|
11-03-2007, 09:18 PM
hvis jeg må vælge bliver det Centurionen. Jeg synes en del MTB ser sjove ud, med 1,5 meter saddelstang der får dem til at ligne en giraf med hovedet bagest - men Centurionen er flot proportioneret og lækkert designet med de røde styrbånd og røde dæk sider - flot
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
17-03-2007, 02:06 PM
17-03-2007, 04:49 PM
En moderne cykel, som så også blev luftet for første gang i 2007...
Det blæser hvis nogen skulle være i tvivl alligevel nød jeg det velindrettede cockpit: men 8 km var nok idag - det er ikke som for 15 kg siden vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
21-03-2007, 04:45 PM
Bjørn er det en hjemmegjort kædestrammer? Jeg troede ikke det var nødvendigt med håndbremser når der er banenav på Er det ikke "in" blandt cykelbude at nøjes med at sparke igen?
Christian for pokker da...Rock Shox klistermærker på en stiv gaflen??? Har du tabt den rigtige Rock Shox gaffel i skoven??? Magura bremser er klasse Jeg droppede cykel karrieren for 3 år siden, men har stadig følgende i garagen efter sponsorerne snuppede det sjoveste : Trek 5500 Carbon m. Dura-Ace 9-speed Cannondale MTB F2000 XT "Vintage" Klein Attitude MTB XT fra 1993 med lige alu gaffel. Skøn street-bike Så mangler vi bare lige lidt forårsvejr så "vinter-lågen" kan komme i hi og liret kan komme frem. /Mads
21-03-2007, 05:49 PM
22-03-2007, 04:27 AM
Hej
Jeg må nøjes med en Audi A3 1,6 Ambition. MVH Peter
22-03-2007, 08:47 AM
Mads Gjødesen Skrev:Christian for pokker da...Rock Shox klistermærker på en stiv gaflen??? Har du tabt den rigtige Rock Shox gaffel i skoven??? Magura bremser er klasse Ja, jeg ved heller ikke hvor den rigtige gaffel blev af Ligger du ikke inde med et par pic. af cykelgaragen ? Med venlig hilsen
Christian
22-03-2007, 09:42 AM
Ingen billeder desværre. Og lige pt. ligger det meste skildt ad i atomer og venter på foråret. Det eneste der kan køre på nuværende tidspunkt er vinter-lågen
Trek´en er flyveklar pr. 1/4 ca. Der er ikke noget som at komme fra vinter cyklen og over på sommer cyklen Christian hvis du ikke bruger cyklen i skoven, er det også ligemeget du har tabt gaflen Med de slicks kommer du ikke langt på en fedtet skovbund... Men du må arbejde lidt med den gearing. Enten går det kun opad på Fyn eller også må du ud og træne lidt, så du kan få en "stor klinge" på foran /Mads
22-03-2007, 09:54 AM
Mads Gjødesen Skrev:Christian hvis du ikke bruger cyklen i skoven, er det også ligemeget du har tabt gaflen Med de slicks kommer du ikke langt på en fedtet skovbund... Men du må arbejde lidt med den gearing. Enten går det kun opad på Fyn eller også må du ud og træne lidt, så du kan få en "stor klinge" på foran Jeg ved det godt - da jeg samlede cyklen for et stykke tid siden var det den eneste klinge jeg havde liggende, så det var den der røg på Med venlig hilsen
Christian |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|