11-03-2007, 07:00 PM
.
Med venlig hilsen
Christian
Christian
Hvordan ser jeres transportmiddel ud?
|
11-03-2007, 09:18 PM
hvis jeg må vælge bliver det Centurionen. Jeg synes en del MTB ser sjove ud, med 1,5 meter saddelstang der får dem til at ligne en giraf med hovedet bagest - men Centurionen er flot proportioneret og lækkert designet med de røde styrbånd og røde dæk sider - flot
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
17-03-2007, 02:06 PM
17-03-2007, 04:49 PM
En moderne cykel, som så også blev luftet for første gang i 2007...
Det blæser hvis nogen skulle være i tvivl ![]() alligevel nød jeg det velindrettede cockpit: ![]() men 8 km var nok idag - det er ikke som for 15 kg siden vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
21-03-2007, 04:45 PM
Bjørn er det en hjemmegjort kædestrammer? Jeg troede ikke det var nødvendigt med håndbremser når der er banenav på
![]() Christian for pokker da...Rock Shox klistermærker på en stiv gaflen??? Har du tabt den rigtige Rock Shox gaffel i skoven??? Magura bremser er klasse ![]() Jeg droppede cykel karrieren for 3 år siden, men har stadig følgende i garagen efter sponsorerne snuppede det sjoveste ![]() Trek 5500 Carbon m. Dura-Ace 9-speed Cannondale MTB F2000 XT "Vintage" Klein Attitude MTB XT fra 1993 med lige alu gaffel. Skøn street-bike ![]() Så mangler vi bare lige lidt forårsvejr så "vinter-lågen" kan komme i hi og liret kan komme frem. /Mads
21-03-2007, 05:49 PM
22-03-2007, 04:27 AM
Hej
Jeg må nøjes med en Audi A3 1,6 Ambition. MVH Peter ![]()
22-03-2007, 08:47 AM
Mads Gjødesen Skrev:Christian for pokker da...Rock Shox klistermærker på en stiv gaflen??? Har du tabt den rigtige Rock Shox gaffel i skoven??? Magura bremser er klasse Ja, jeg ved heller ikke hvor den rigtige gaffel blev af ![]() Ligger du ikke inde med et par pic. af cykelgaragen ? Med venlig hilsen
Christian
22-03-2007, 09:42 AM
Ingen billeder desværre. Og lige pt. ligger det meste skildt ad i atomer og venter på foråret. Det eneste der kan køre på nuværende tidspunkt er vinter-lågen
![]() Trek´en er flyveklar pr. 1/4 ca. Der er ikke noget som at komme fra vinter cyklen og over på sommer cyklen ![]() Christian hvis du ikke bruger cyklen i skoven, er det også ligemeget du har tabt gaflen ![]() ![]() /Mads
22-03-2007, 09:54 AM
Mads Gjødesen Skrev:Christian hvis du ikke bruger cyklen i skoven, er det også ligemeget du har tabt gaflen Jeg ved det godt - da jeg samlede cyklen for et stykke tid siden var det den eneste klinge jeg havde liggende, så det var den der røg på ![]() ![]() Med venlig hilsen
Christian |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|