Show your tattoo´s......
HAha...der er flere end i tror, Jeg gider ikke at tage billeder af mig selv, da jeg har billeder på en tattoo hjemmeside i forvejen
Men for oplysningens skylde kan siges, at jeg har en FULLBODY dvs ca 90 % af kroppen er dækket det er kun hoved, og hænder der er fri Icon_crazy
Svar
Og huden er det største organ mennesket har, et komplet "hudskind" vejer ca 10 kg er er ca 2- 2,4 m2 stort
Icon_mrgreen
Svar
Jeg har lidt på benet samt et sleeve.

Nu arbejder jeg selv i butik, hvor jeg har langærmet skjorte på - af og til har jeg dog smøget ærmet op, og jeg synes man tydeligt kan mærke på visse folk, at de har fordomme omkring tatoveringer, hvor de bliver tilbageholdende i deres attitude.

Jer med synlige tatoveringer, hvordan synes I folk omkring jer tackler tattoos? Hvilke erfaringer og tanker har I gjort jer med fremtidige karrieremuligheder og synlige tatoveringer?

I får lige det eneste billede jeg har til at ligge.

Von And ønsker god weekend Icon_e_biggrin1

İmage
Svar
Jeg er ikke selv pissestor fan af at smide mine tusser op på offentlige fora, men kan da berette at jeg har full sleeves på begge arme, hvoraf det ene bindes sammen med brystkasse og ribben som også er helt dækket. Derudover har jeg et stort piece som dækker det øverste af ryggen, en stor "chicano" style tat på mavsen, en "dia de los muertos" kvinde på låret og begge underben er dækkede - Og jeg arbbejder i en salgsafdeling i en stor amerikansk koncern, men har aldrig oplevet at folk kiggede skævt til mig. Jeg går til dagligt i det der passer mig, både Poloer og T-shirts.... Min arbejdsplads skal ikke diktere mit udseende....
Svar
MortenKN Skrev:Jeg er ikke selv pissestor fan af at smide mine tusser op på offentlige fora, men kan da berette at jeg har full sleeves på begge arme, hvoraf det ene bindes sammen med brystkasse og ribben som også er helt dækket. Derudover har jeg et stort piece som dækker det øverste af ryggen, en stor "chicano" style tat på mavsen, en "dia de los muertos" kvinde på låret og begge underben er dækkede - Og jeg arbbejder i en salgsafdeling i en stor amerikansk koncern, men har aldrig oplevet at folk kiggede skævt til mig. Jeg går til dagligt i det der passer mig, både Poloer og T-shirts.... Min arbejdsplads skal ikke diktere mit udseende....

Fedt at høre en træde frem og sige, at du selv diktere dit udseende, sådan har jeg altid haft, og har hørt på meget ævl om det, det er og bliver en privat sag uanset hvor lidt eller meget man er tusset.
Mit motto er, at jeg ikke tåler at se så meget bart hud Icon_e_wink
Svar
MortenKN Skrev:Jeg er ikke selv pissestor fan af at smide mine tusser op på offentlige fora, men kan da berette at jeg har full sleeves på begge arme, hvoraf det ene bindes sammen med brystkasse og ribben som også er helt dækket. Derudover har jeg et stort piece som dækker det øverste af ryggen, en stor "chicano" style tat på mavsen, en "dia de los muertos" kvinde på låret og begge underben er dækkede - Og jeg arbbejder i en salgsafdeling i en stor amerikansk koncern, men har aldrig oplevet at folk kiggede skævt til mig. Jeg går til dagligt i det der passer mig, både Poloer og T-shirts.... Min arbejdsplads skal ikke diktere mit udseende....

Har en drage på overarmen og en drage på ryggen. På en gammel arbejdsplads måtte jeg ikke gå i hvide skjorter uden undertrøje, da man kunne ane mine tusser igennem skjorten.
Godt jeg ikke arbejder der mere!

Martin
Svar
Fik denne tribal i 2002

İmage

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)