23-01-2013, 09:31 PM
Affødt af en anden tråd, tænkte jeg at vi skulle have en hvor vi kan vise tatoveringer.
Kom frisk.........
Kom frisk.........
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Show your tattoo´s......
|
|
23-01-2013, 09:31 PM
Affødt af en anden tråd, tænkte jeg at vi skulle have en hvor vi kan vise tatoveringer.
Kom frisk......... Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
23-01-2013, 09:36 PM
Jeg har i mange år gerne ville have haft en, men jeg er bange for nåle sååååå det er ikke blevet til noget
Derudover er der et par andre ting der gør at jeg aldrig får en Men kom frisk og vis dem Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
23-01-2013, 09:39 PM
Det eneste billede jeg har liggende, hvor man kan se de fleste af mine tatoveringer.
Der er dog ændret på nogle af dem og kommet lidt flere til siden da. Derudover er der noget på benene, på den ene fod, den ene underarm og i begge sider af overkroppen. De fleste er mange år gamle - fra min "ungdom"
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
23-01-2013, 10:27 PM
Jeg plejer at beklage den dårlige billedkvalitet men denne gang er det motivet og ikke iPhonen den er galt med :-)
Min seneste er en Japansk Coverup af noget tribal Colin har lavet for mange år siden, det fejlede som sådan ikke noget, jeg var bare ikke glad for det mere. Jeg synes selv det er blevet ganske vellykket. ![]() Den på brystet står Colin for og er klart den der betyder mest for mig. Den repræsenterer min søn Oskar som betyder Guds Spyd og hans navn står i midten med runer.
24-01-2013, 12:50 AM
Med venlig hilsen T Tornberg
Certina DS Podium Valgranges
24-01-2013, 08:28 AM
Fedt med nogle halvnøgne mænd fyldt med tegninger :)
De tatovører må siges at kunne deres kram:up: Hilsen Tom. Sent from my iPhone using Tapatalk You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
24-01-2013, 10:07 AM
T.Hansen Skrev:Fedt med nogle halvnøgne mænd fyldt med tegninger :) Ha ha den bemærkning fik mig lige til grine højt i bussen på vej til job. Tak Tom. :) Og ja fede tattoos Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper" Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
24-01-2013, 10:55 AM
:-D ja vi er da smukke.
Flot arbejde Tornberg og Kim
24-01-2013, 04:02 PM
Her er en del der har været hos Kunsten på Kroppen.... ::thumbs up!::
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
24-01-2013, 05:43 PM
Med mængden af brugere herinde kan det da ikke kun være 3 som har noget permanent tegnet på kroppen!?
:0) Statistisk set er der flere, kom ud af busken. Med venlig hilsen T Tornberg
Certina DS Podium Valgranges |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|