Flotteste og bedste dykkerur til max 5-6.000
Jeg vil anbefale at overveje et Oris diver Icon_smil

Har selv lige købt et hos chrono.dk

Fedt udseende - God størrelse og meget fin komfort Icon_smil
Svar
Det kunne også være en tuna....

Hvis det må være lidt råt.

İmage
Mvh Kim 
Svar
Efter jeg var til fest igår og en anden gæst bar et flot Seamaster Planet Ocean, har jeg besluttet mig for at spare op til netop en Seamaster. Indtil da vil jeg stille min diver sult med en seiko SKX007 på en president eller super oyster lænke, for det er satme et flot ur, specielt når man har set alle de mods!

Tak for hjælpen til alle.

Mht. Køb af SKX overvejer jeg monsterwatches.eu, er der nogen der har erfaring med ham eller andre de kan anbefale?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Update:

Har nu bestilt mit SKX007 med President lænke og gummirem, så nu må jeg bare gå og vente Icon_e_biggrin
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
bjoernbertelsen Skrev:Update:

Har nu bestilt mit SKX007 med President lænke og gummirem, så nu må jeg bare gå og vente Icon_e_biggrin

Hvor endte du med at købe ? Har selv overvejet om jeg skulle prøve et Seiko Diver Icon_smil
Svar
Peter HJ Skrev:Hvor endte du med at købe ? Har selv overvejet om jeg skulle prøve et Seiko Diver Icon_smil

Monsterwatches.eu men har ikke fået bekræftelse på forsendelse endnu da uret er i mangel (på vej til Rob fra Japan). Men har tillid til det nok skal dukke op, han er flink til at svare på spørgsmål via email. Så jeg venter i spænding!
Mvh. Bjørn
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)