06-11-2011, 01:40 AM
Jeg har længe gået med tanker om at rekvirere mig et Panerai og har ligesom så mange andre set mig lun på den ene model for så at skifte mening og falde for en anden. Problemet er nu ikke så meget hvilken model jeg vil købe, men mere hvor jeg vil skaffe mig den fra, da flere af dem jeg finder interessante ikke lige hænger på træerne. Derfor har jeg kigget på flere af de annoncer der findes på f.eks. Paneristi.com, hvor udbuddet er ret stort.
Er der nogen der kan berette om egne erfaring med køb derfra?
Jeg mener at overføre 50.000 eller mere for et ur, som man ikke kan se "live" og til en person man ikke kender er jo lidt riski.
Jeg er dog med på at folk handler via deres rennomé, men alligevel, det virker som lidt af en satsning...
Er det virkelig nødvendigt at skulle til at booke flyrejse til evt. Haag eller andre europæiske byer for at kunne se urene og møde deres ejere.
Hvad mener i, hvad vil i turde binde an på?
Jeg vil jo aldrig have muligheden for at kunne tjekke at alt nu er som det skal være inden jeg sidder med uret i hånden og evt. får det gennemgået af en urmager.
Alle indlæg er velkommen.
På forhånd tak.
Er der nogen der kan berette om egne erfaring med køb derfra?
Jeg mener at overføre 50.000 eller mere for et ur, som man ikke kan se "live" og til en person man ikke kender er jo lidt riski.
Jeg er dog med på at folk handler via deres rennomé, men alligevel, det virker som lidt af en satsning...
Er det virkelig nødvendigt at skulle til at booke flyrejse til evt. Haag eller andre europæiske byer for at kunne se urene og møde deres ejere.
Hvad mener i, hvad vil i turde binde an på?
Jeg vil jo aldrig have muligheden for at kunne tjekke at alt nu er som det skal være inden jeg sidder med uret i hånden og evt. får det gennemgået af en urmager.
Alle indlæg er velkommen.
På forhånd tak.
Omega Seamaster Planet Ocean 2210.50.00

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)