Tak for UR11
Det ser bare så godt ud. Jeg er så ærgelig over, at jeg måtte blive hjemme. Håber virkelig, at det vil lykkesdes næste år.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Jeg ville også godt have været med men nu kunne jeg ikke svigte Roger Waters i Parken Icon_cool
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jep - en hyggelig dag og masser af smukke ure.
Blev helt inspireret af det usandsynligt velforberedte og velserverede Heuer-foredrag, men det ser umiddelbart ud til, at jeg sparer de penge. Tag Heuer har, så vidt jeg har kunnet spotte, ikke gjort så meget i mekaniske ure til små håndled.

PS: hvordan folder man et lystelt sammen?
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Tak, fordi I deler alle de dejlige billeder med os andre Icon_e_smile Det ser ud til at have været et rigtig godt arrangement, og det er jo altid rart at vide, at der er nogle som holder standhaftigt ud og lukker festen for de andre Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:........og det er jo altid rart at vide, at der er nogle som holder standhaftigt ud og lukker festen for de andre  Icon_e_wink  Icon_razz
Det var ikke os der lukkede festen...det var barpersonalet der ville hjem  Icon_e_wink
Så vi blev nærmest tvunget til at stoppe festen Icon_lol
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)