Urdebatten / Urforum
Tak for UR11 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Tak for UR11 (/showthread.php?tid=75724)

Sider: 1 2 3

Tak for UR11 - dreamwatch.dk - 07-05-2011

Super hyggeligt som altid, beklager jeg måtte lege rock stjerne bag mine solbriller, men havde fået en finger i øjet af min lille søn imorges og havde det ikke så godt med sollys Icon_smil

God mad, godt selvskab, godt foredrag, dejligt i to har fået det op at stå Icon_smil

Re: Tak for UR11 - hr.holm - 08-05-2011

Hej

Også tak herfra for et godt arrangement..Fik set en masse ure og fik gjort et par ting klart.. hvad angår div mærker.., og ikke mindst talt med en masse mennesker..

tak herfra..

mvh
hr.holm

Re: Tak for UR11 - morten b - 08-05-2011

Du var totalt rockstar!!! Icon_cool Icon_cool Icon_cool Icon_cool

- Det har været en virkeligt hyggelig aften med masser af indtryk og informativ ur-sludder!!!

ALLE pengene værd - vi ses til næste år..
Eller i en have nær dig!!! Icon_e_biggrin

- Morten

Re: Tak for UR11 - Sub-erman - 08-05-2011

Billeder!!!!

Billeder!!!

Re: Tak for UR11 - KimT - 08-05-2011

Hallo, i er hurtige........
Vi andre er stadig til urmøde......

Re: Tak for UR11 - Peter - 08-05-2011

Hej Kim T

Jeg sidder ligenu herhjemme med en kold pilsner, og jeg må indrømme at jeg savner selskabet nede i baren. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Tak for UR11 - olof - 08-05-2011

Alletiders, tusind tak for organisationen til Kim og John og til alle for den hyggelige selskab! Icon_e_biggrin

Re: Tak for UR11 - Lars - 08-05-2011

Først tak for et godt tilrettelagt og udført møde.
Ja, ja, Peter det var hyggligt, det var jo så andre der måtte slukke lyset... Icon_e_biggrin
Og der er taget billeder og der blev lovet de kom ud på siden.... så tålmodighed er en dyd Icon_e_biggrin1
Endnu engang tak for hyggeligt samværd.
Det var sjovt at se Per's teori om Omega holdt stik. Flest ure fra 60'erne....

Re: Tak for UR11 - KimT - 08-05-2011

Atter hjemkommet, skal der også herfra lyde en tak.
Ikke for den ubehagelige hovedpine, som nattens strabadser har efterladt mig med, (der er altså noget galt med øllet i Nyborg) men derimod den aften vi havde i går  Icon_e_biggrin

Super at se så mange glade, behagelige og interesante mennesker  Icon_e_biggrin
Altid fedt at rode med en masse lækre ure  Icon_e_biggrin
Rigtig rart at så mange deltog, og dermed støttede op om Johns og mit arbejde  Icon_e_biggrin

Jeg fik ikke taget så mange billeder, men det var der heldigvis en masse andre der gjorde, så de dukker nok op løbende de næste par dage.
Anyhow, så er der en lille smule her.

Så er der gjort klar til at folk, kan begynde at ankomme.

İmage

İmage

Omega tosserne (ment på den helt gode måde og skrevet med et  Icon_e_wink ) igang med Omega opstillingen.

İmage

İmage

İmage

Camaros fremragende indlæg om Heuer.

İmage

İmage

Lidt stemningsbilleder og lidt ure.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Auktionseffekterne klar til salg og efterfølgende indkrævning af penge  Icon_e_biggrin

İmage

İmage

Nogle af dem der aldrig går hjem  Icon_e_wink

İmage

Sidst men ikke mindst........URET SOM GJORDE AT ALT ARBEJDET, VAR DET HELE VÆRD  Icon_lol (og som selvfølgelig bæres idag)

İmage

TAK for det hele og vi ses  Icon_e_biggrin

Re: Tak for UR11 - baun - 08-05-2011

Kim T Skrev:Sidst men ikke mindst........URET SOM GJORDE AT ALT ARBEJDET, VAR DET HELE VÆRD  Icon_lol (og som selvfølgelig bæres idag)

İmage

TAK for det hele og vi ses  Icon_e_biggrin

Ja havde man bare sådan et kunne man måske overveje kun at have det ene ur - jeg vil i hvert fald ikke have flere af dem!

Tak for indsatsen fra alle og tak for hyggelig samvær og et virkelig spændende foredrag Jan.

vh Baun