|
Tak for UR11 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Tak for UR11 (/showthread.php?tid=75724) |
Tak for UR11 - dreamwatch.dk - 07-05-2011 Super hyggeligt som altid, beklager jeg måtte lege rock stjerne bag mine solbriller, men havde fået en finger i øjet af min lille søn imorges og havde det ikke så godt med sollys God mad, godt selvskab, godt foredrag, dejligt i to har fået det op at stå Re: Tak for UR11 - hr.holm - 08-05-2011 Hej Også tak herfra for et godt arrangement..Fik set en masse ure og fik gjort et par ting klart.. hvad angår div mærker.., og ikke mindst talt med en masse mennesker.. tak herfra.. mvh hr.holm Re: Tak for UR11 - morten b - 08-05-2011 Du var totalt rockstar!!! - Det har været en virkeligt hyggelig aften med masser af indtryk og informativ ur-sludder!!! ALLE pengene værd - vi ses til næste år.. Eller i en have nær dig!!! - Morten Re: Tak for UR11 - Sub-erman - 08-05-2011 Billeder!!!! Billeder!!! Re: Tak for UR11 - KimT - 08-05-2011 Hallo, i er hurtige........ Vi andre er stadig til urmøde...... Re: Tak for UR11 - Peter - 08-05-2011 Hej Kim T Jeg sidder ligenu herhjemme med en kold pilsner, og jeg må indrømme at jeg savner selskabet nede i baren. MVH Peter Re: Tak for UR11 - olof - 08-05-2011 Alletiders, tusind tak for organisationen til Kim og John og til alle for den hyggelige selskab! Re: Tak for UR11 - Lars - 08-05-2011 Først tak for et godt tilrettelagt og udført møde. Ja, ja, Peter det var hyggligt, det var jo så andre der måtte slukke lyset... Og der er taget billeder og der blev lovet de kom ud på siden.... så tålmodighed er en dyd Endnu engang tak for hyggeligt samværd. Det var sjovt at se Per's teori om Omega holdt stik. Flest ure fra 60'erne.... Re: Tak for UR11 - KimT - 08-05-2011 Atter hjemkommet, skal der også herfra lyde en tak. Ikke for den ubehagelige hovedpine, som nattens strabadser har efterladt mig med, (der er altså noget galt med øllet i Nyborg) men derimod den aften vi havde i går Super at se så mange glade, behagelige og interesante mennesker Altid fedt at rode med en masse lækre ure Rigtig rart at så mange deltog, og dermed støttede op om Johns og mit arbejde Jeg fik ikke taget så mange billeder, men det var der heldigvis en masse andre der gjorde, så de dukker nok op løbende de næste par dage. Anyhow, så er der en lille smule her. Så er der gjort klar til at folk, kan begynde at ankomme. ![]() ![]() Omega tosserne (ment på den helt gode måde og skrevet med et ![]() ![]() ![]() Camaros fremragende indlæg om Heuer. ![]() ![]() Lidt stemningsbilleder og lidt ure. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Auktionseffekterne klar til salg og efterfølgende indkrævning af penge ![]() ![]() Nogle af dem der aldrig går hjem ![]() Sidst men ikke mindst........URET SOM GJORDE AT ALT ARBEJDET, VAR DET HELE VÆRD ![]() TAK for det hele og vi ses Re: Tak for UR11 - baun - 08-05-2011 Kim T Skrev:Sidst men ikke mindst........URET SOM GJORDE AT ALT ARBEJDET, VAR DET HELE VÆRD Ja havde man bare sådan et kunne man måske overveje kun at have det ene ur - jeg vil i hvert fald ikke have flere af dem! Tak for indsatsen fra alle og tak for hyggelig samvær og et virkelig spændende foredrag Jan. vh Baun |