AP Spotting! (billedspam ;) )
Så en tråd forleden på et andet forum hvor medlemmer smider billeder ind med "Kendte" og deres AP ure... Så "lånte" lige de bedste billeder og de er så her Icon_e_biggrin1

Beyonce
İmage

Lebron James
İmage
İmage
İmage
İmage

Eric Prydz
İmage

Patrick Dempsey
İmage

LL Cool J
İmage

Novak D
İmage
İmage

Schumi
İmage
İmage
İmage

Kim Kardashian
İmage

Rory M
İmage
İmage
İmage

Cavendish
İmage
İmage

En af Olsen Twins'ne
İmage

Dwyane Wade
İmage

Rick Ross
İmage

Justin Timberlake
İmage

Felix Sturm
İmage

Amare
İmage

Gerald Cavendish Grosvenor 6th Duke of Westminister
İmage

Jay Z
İmage

Gary Kasparov
İmage

Adrian Brody
İmage

Osvaldo (AS Roma)
İmage

Swizz Beats
İmage

Pharrell
İmage

Stephan Winkelmann (Lamborghini CEO)
İmage

"Lucky Bastard" (ramdom gut ;) )
İmage

Ari Gold, fra serien Entourage
İmage

Gerad Pique
İmage

Lampard Icon_e_biggrin1
İmage

Arnold
İmage
Simon Hedegaard
Svar
Cool, men jeg kender ikke en trediedel af de mennesker Icon_e_surprised
Svar
Men det blev da slået fast, at AP er kendis uret..........

Lidt øv hvis man tænker det engang skal ind og prøves Icon_e_sad Icon_e_sad

Torben
Svar
Ja dem der havde fordomme om Fetterlein med et AP om armen får det hvertfald bekræftet her. Lidt synd, da de laver mange fede ure.
Svar
Hvis i ikke vil have ting eller gå med mærker (biler, tøj, ure etc.) bare fordi det er populært hos "de kendte", så synes jeg godt nok i begrænser jer selv Icon_e_surprised

Black Seal Skrev:Men det blev da slået fast, at AP er kendis uret..........

Torben
Tror jeg kan finde dobbelt så mange billeder med kendte som bærer Panerai, Omega og Rolex! Men dem vil du vel heller ikke gå med... eller!? Icon_e_wink
Simon Hedegaard
Svar
Jeg er s.... ligeglad med hvem af de kendte der går med ure magen til mig. Det viser jo bare at de også har god smag.

Sendt via Tapatalk
Svar
Hmmm... Jeg skal snart have mig et AP...

//Berg
Svar
Hedegaard Skrev:Hvis i ikke vil have ting eller gå med mærker (biler, tøj, ure etc.) bare fordi det er populært hos "de kendte", så synes jeg godt nok i begrænser jer selv Icon_e_surprised

Black Seal Skrev:Men det blev da slået fast, at AP er kendis uret..........

Torben
Tror jeg kan finde dobbelt så mange billeder med kendte som bærer Panerai, Omega og Rolex! Men dem vil du vel heller ikke gå med... eller!? Icon_e_wink

Det var ikke for at fornærme nogen, men bare et faktum, at AP giver så mange ure væk, at det næsten bliver til grin i min verden.

Torben
Svar
Jeg bliver skam heller ikke fornærmet af sådan en udtalelse, bare en smule overrasket over, at man kan blive så påvirket af hvilket ur andre bærer, at man ikke selv vil gå med dette mærke! Men du om dette...

Har det lidt selv på samme måde som Kim Icon_e_wink
KimT Skrev:Jeg er s.... ligeglad med hvem af de kendte der går med ure magen til mig. Det viser jo bare at de også har god smag.

Black Seal Skrev:Men bare et faktum, at AP giver så mange ure væk, at det næsten bliver til grin i min verden.
Så alle på de viste billeder har simpelthen fået deres ure af AP (og jo, kan godt se, at der er en del af deres Ambasadørere i blandt, som da helt sikkert har fået deres ure...) Men AP har vel bare forstået, at brande sig gennem "de helt store" stjerner og derved gjort deres mærke endnu stærkere og i sidste ende gjort, at en del andre kendte (og os andre menneskelige) også køber deres ure! - Og er nu også ret sikker på, at AP ikke er alene om denne form for Branding Icon_e_biggrin1
Simon Hedegaard
Svar
En hurtig uvidenskabelig optælling på websiderne fortæller:

AP har 15 ambassadører for deres brand, Omega har 14 og Rolex har over 50.

Det er vist kun få mærker, som ikke bruger den reklameform.

JK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)