|
AP Spotting! (billedspam ;) ) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: AP Spotting! (billedspam ;) ) (/showthread.php?tid=58648) Sider:
1
2
|
AP Spotting! (billedspam ;) ) - Hedegaard - 12-01-2013 Så en tråd forleden på et andet forum hvor medlemmer smider billeder ind med "Kendte" og deres AP ure... Så "lånte" lige de bedste billeder og de er så her Beyonce ![]() Lebron James ![]() ![]() ![]() ![]() Eric Prydz ![]() Patrick Dempsey ![]() LL Cool J ![]() Novak D ![]() ![]() Schumi ![]() ![]() ![]() Kim Kardashian ![]() Rory M ![]() ![]() ![]() Cavendish ![]() ![]() En af Olsen Twins'ne ![]() Dwyane Wade ![]() Rick Ross ![]() Justin Timberlake ![]() Felix Sturm ![]() Amare ![]() Gerald Cavendish Grosvenor 6th Duke of Westminister ![]() Jay Z ![]() Gary Kasparov ![]() Adrian Brody ![]() Osvaldo (AS Roma) ![]() Swizz Beats ![]() Pharrell ![]() Stephan Winkelmann (Lamborghini CEO) ![]() "Lucky Bastard" (ramdom gut ;) ) ![]() Ari Gold, fra serien Entourage ![]() Gerad Pique ![]() Lampard ![]() Arnold
Re: AP Spotting! (billedspam ;) ) - Claus Tukjær - 12-01-2013 Cool, men jeg kender ikke en trediedel af de mennesker Re: AP Spotting! (billedspam ;) ) - Black Seal - 12-01-2013 Men det blev da slået fast, at AP er kendis uret.......... Lidt øv hvis man tænker det engang skal ind og prøves Torben Re: AP Spotting! (billedspam ;) ) - Kristofferj - 12-01-2013 Ja dem der havde fordomme om Fetterlein med et AP om armen får det hvertfald bekræftet her. Lidt synd, da de laver mange fede ure. Re: AP Spotting! (billedspam ;) ) - Hedegaard - 12-01-2013 Hvis i ikke vil have ting eller gå med mærker (biler, tøj, ure etc.) bare fordi det er populært hos "de kendte", så synes jeg godt nok i begrænser jer selv Black Seal Skrev:Men det blev da slået fast, at AP er kendis uret..........Tror jeg kan finde dobbelt så mange billeder med kendte som bærer Panerai, Omega og Rolex! Men dem vil du vel heller ikke gå med... eller!? Sv: AP Spotting! (billedspam ;) ) - KimT - 12-01-2013 Jeg er s.... ligeglad med hvem af de kendte der går med ure magen til mig. Det viser jo bare at de også har god smag. Sendt via Tapatalk AP Spotting! (billedspam ;) ) - berg - 12-01-2013 Hmmm... Jeg skal snart have mig et AP... Re: AP Spotting! (billedspam ;) ) - Black Seal - 12-01-2013 Hedegaard Skrev:Hvis i ikke vil have ting eller gå med mærker (biler, tøj, ure etc.) bare fordi det er populært hos "de kendte", så synes jeg godt nok i begrænser jer selv Det var ikke for at fornærme nogen, men bare et faktum, at AP giver så mange ure væk, at det næsten bliver til grin i min verden. Torben Re: AP Spotting! (billedspam ;) ) - Hedegaard - 12-01-2013 Jeg bliver skam heller ikke fornærmet af sådan en udtalelse, bare en smule overrasket over, at man kan blive så påvirket af hvilket ur andre bærer, at man ikke selv vil gå med dette mærke! Men du om dette... Har det lidt selv på samme måde som Kim KimT Skrev:Jeg er s.... ligeglad med hvem af de kendte der går med ure magen til mig. Det viser jo bare at de også har god smag. Black Seal Skrev:Men bare et faktum, at AP giver så mange ure væk, at det næsten bliver til grin i min verden.Så alle på de viste billeder har simpelthen fået deres ure af AP (og jo, kan godt se, at der er en del af deres Ambasadørere i blandt, som da helt sikkert har fået deres ure...) Men AP har vel bare forstået, at brande sig gennem "de helt store" stjerner og derved gjort deres mærke endnu stærkere og i sidste ende gjort, at en del andre kendte (og os andre menneskelige) også køber deres ure! - Og er nu også ret sikker på, at AP ikke er alene om denne form for Branding Re: AP Spotting! (billedspam ;) ) - jk - 12-01-2013 En hurtig uvidenskabelig optælling på websiderne fortæller: AP har 15 ambassadører for deres brand, Omega har 14 og Rolex har over 50. Det er vist kun få mærker, som ikke bruger den reklameform. JK |