UR11
Hej

Jeg synes Odense er et rigtigt godt sted, men hvis det ikke lykkes kan vi da lave et haveparty hos mig, for uanset hvad skal UR11 ikke gå i vasken.

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg er med lige meget hvor det er Icon_smil

Der står PT 10.982,97 kr, så der er lidt at komme i gang på.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg tror jeg må lave en afstemning og se om det SKAL være Odense eller "bare" Fyn er OK...de fleste kommer vel i egen bil (eller kan køre med nogen)...eller SKAL det være Odense i nærheden af Banegården??
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:Jeg tror jeg må lave en afstemning og se om det SKAL være Odense eller "bare" Fyn er OK...de fleste kommer vel i egen bil (eller kan køre med nogen)...eller SKAL det være Odense i nærheden af Banegården??
Det er da klogt at prøve.

Jeg siger ikke at det SKAL være i nærheden af banegården, bare ret praktisk hvis det er ikke for langt fra en banegård (Nyborg duer vel også) - men jeg synes Odense er fint, og kan også lokkes til andre steder, hvor der bare skal være rimelig overnatning mulig - med mindre det er Københavnstrup
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nu skal man jo passe på hvad man siger/skriver, men var det ikke Bartsimp som kunne skaffe lokaler i Odense Icon_question

Forudsat at jeg kan på den dato, det ender på, er jeg igen i år leveringsdygtig i navneskilte, hvis det har interesse.
Derudover er jeg også frisk på at komme tidligt på selve dagen, hvis der er behov for noget praktisk hjælp Icon_question

Det må blive mit ydmyge bidrag Icon_redface
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)