UR11
Hvad er planen (hvis der er nogen) for UR11?? Icon_e_biggrin
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
At vi sidder mellem 20-150 mennesker rundt om i landet, og glæder os til at høre godt nyt fra Fyn - Var det ikke det, som blev udgangspunktet i år??? Baun.... Claus... ??? Nogen af jer?

Mener da, at der var fynsk snak om at løfte faklen, fordi der ikke blev råbt så højt fra hovedstadsområdet???

Ikke at jeg ikke er klar på at tage til Sjælland, men jeg mindes da en gammel tråd.......

- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
Jeg har meldt fra, men andre er da velkomne til at arrangere noget. Jeg har simpelthen ikke tiden til det nu Icon_e_sad
Svar
morten b Skrev:At vi sidder mellem 20-150 mennesker rundt om i landet, og glæder os til at høre godt nyt fra Fyn - Var det ikke det, som blev udgangspunktet i år??? Baun.... Claus... ??? Nogen af jer?

Mener da, at der var fynsk snak om at løfte faklen, fordi der ikke blev råbt så højt fra hovedstadsområdet???

Ikke at jeg ikke er klar på at tage til Sjælland, men jeg mindes da en gammel tråd.......

- Morten

Jeg havde også indtryk af at det kunne blive Fyn næste gang, men jeg har nu ingen personlige planer om at drive arrangementet.

vh Baun
Svar
SÅ ER DER ÅBNET FOR TILMELDINGER FOR ALLE, SOM KUNNE TÆNKE SIG AT LØFTE DEN TUNGE ARV FRA DE SIDSTE PAR ÅRS HYGGELIGE ARRANGEMENTER!!!

- Og hvem var det lige, årets værter skulle kontakte med hensyn til overskuddet fra sidste år.... Var det ikke finansminister Geodoc, som holdte styr på økonomien??? Icon_e_smile
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
Baun Skrev:Jeg havde også indtryk af at det kunne blive Fyn næste gang, men jeg har nu ingen personlige planer om at drive arrangementet.

vh Baun
Ahhh Per Icon_e_biggrin Odense - i nærhed af banen - var fint for alle - tog ind og ud, selv efter mad og vin for de som vil, og nemt at bo i øvrigt + billigere end København TROR jeg. Det var jo det med omk. København strandede på sidst + at vi fik toptilbud fra Steffen M - Rolex Herning

Jeg tror i alle fald Odense vil trække rigtigt mange flere end KBH eller Hirtshals Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
morten b Skrev:SÅ ER DER ÅBNET FOR TILMELDINGER FOR ALLE, SOM KUNNE TÆNKE SIG AT LØFTE DEN TUNGE ARV FRA DE SIDSTE PAR ÅRS HYGGELIGE ARRANGEMENTER!!!

- Og hvem var det lige, årets værter skulle kontakte med hensyn til overskuddet fra sidste år.... Var det ikke finansminister Geodoc, som holdte styr på økonomien??? Icon_e_smile

Det er mig som sidder på kassen fra sidste år, og den sidder jeg godt på Icon_smil

Nej der er mellem 10.000-10.500 mener jeg, så der er en god start.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
OK - da jeg pt. er "aktiv jobsøgende" har jeg jo "masser" af tid og vil gerne være med i arrangementskommiteen(?)....mon der kan samles flertal for "verdens navle" = Odense som samlingspunkt for UR11???
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Jeg er game på Odense...
Svar
RunesS Skrev:Jeg er game på Odense...
+1
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)