Afstemning: promoveres ure med salg for øje her i forummet
Ja det er jeg sikker på sker
Nej det tror jeg ikke sker
Har set ligheder i mellem ure der snakkes om herinde og ure til salg så måske det sker
[Vis resultater]
 
 
Ursnak og ure til salg
#1
Tror du at debat forummet bliver brugt til at promover uret der er til salg
Svar
#2
jacob jensen Skrev:Tror du at debat forummet bliver brugt til at promover uret der er til salg

Pudsigt, den tanke har jeg også haft.....

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#3
Hmm promovere er måske så meget sagt. Men man oplever da forum-hype over diverse mærker/modeller og kan få prisen til at stige i perioder. Det kan dog ikke udelukkes, at det er tilfældigt. Icon_smil
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
#4
Jeg tror ikke de promoveres som sådan, men jeg har da luret at det snakkes om en særligt ur og Vupti, så kommer der lige nogle til salg.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#5
Der er vist ingen tvivl om at der jævnligt bliver oprettet tråde der omhandler ure som tilfældigvis også lige er til salg, men egentlig gør det mig ikke noget, sålænge man har lidt finesse og ikke bare skamløst promoverer et ur man har til salg.
Svar
#6
Jeg tror det sker.

Og jeg mener også det er ok hvis uret er til salg på denne side.

Jeg synes derimod at omtale og billeder af ure primært med henblik på at sælge det, hvis de ikke er anoncerede på siden, er på kanten af god stil.

vh Baun
Svar
#7
DonWerner Skrev:Der er vist ingen tvivl om at der jævnligt bliver oprettet tråde der omhandler ure som tilfældigvis også lige er til salg, men egentlig gør det mig ikke noget, sålænge man har lidt finesse og ikke bare skamløst promoverer et ur man har til salg.
Den dækker min mening fint nok ind specielt hvis de er til salg på denne side, eller som minimum hos nogen der annoncerer på hovedsiden.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#8
Baun Skrev:Jeg tror det sker.

Og jeg mener også det er ok hvis uret er til salg på denne side.

Jeg synes derimod at omtale og billeder af ure primært med henblik på at sælge det, hvis de ikke er anoncerede på siden, er på kanten af god stil.

vh Baun
+1
Svar
#9
Baun Skrev:Jeg tror det sker.

Og jeg mener også det er ok hvis uret er til salg på denne side.

Jeg synes derimod at omtale og billeder af ure primært med henblik på at sælge det, hvis de ikke er anoncerede på siden, er på kanten af god stil.

vh Baun


Helt enig !

Men også enig i, at det bør gøres med lidt finesse - så det ikke blot er "skamløs faldbyden" Icon_e_wink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#10
Helt sikker på at det sker og det har jeg det helt fint med, så længe at man betaler for en annonce hos Jan.
Jeg vil kalde det et udvidet link Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)