Urdebatten / Urforum
Ursnak og ure til salg - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Ursnak og ure til salg (/showthread.php?tid=75399)

Sider: 1 2 3 4


Ursnak og ure til salg - jacob jensen - 16-02-2011

Tror du at debat forummet bliver brugt til at promover uret der er til salg


Re: Ursnak og ure til salg - TDN - 16-02-2011

jacob jensen Skrev:Tror du at debat forummet bliver brugt til at promover uret der er til salg

Pudsigt, den tanke har jeg også haft.....

Mvh
Thomas


Re: Ursnak og ure til salg - Proxi - 16-02-2011

Hmm promovere er måske så meget sagt. Men man oplever da forum-hype over diverse mærker/modeller og kan få prisen til at stige i perioder. Det kan dog ikke udelukkes, at det er tilfældigt. Icon_smil


Re: Ursnak og ure til salg - Nopanic - 16-02-2011

Jeg tror ikke de promoveres som sådan, men jeg har da luret at det snakkes om en særligt ur og Vupti, så kommer der lige nogle til salg.


Re: Ursnak og ure til salg - DonWerner - 16-02-2011

Der er vist ingen tvivl om at der jævnligt bliver oprettet tråde der omhandler ure som tilfældigvis også lige er til salg, men egentlig gør det mig ikke noget, sålænge man har lidt finesse og ikke bare skamløst promoverer et ur man har til salg.


Re: Ursnak og ure til salg - baun - 16-02-2011

Jeg tror det sker.

Og jeg mener også det er ok hvis uret er til salg på denne side.

Jeg synes derimod at omtale og billeder af ure primært med henblik på at sælge det, hvis de ikke er anoncerede på siden, er på kanten af god stil.

vh Baun


Re: Ursnak og ure til salg - hannover_dk - 16-02-2011

DonWerner Skrev:Der er vist ingen tvivl om at der jævnligt bliver oprettet tråde der omhandler ure som tilfældigvis også lige er til salg, men egentlig gør det mig ikke noget, sålænge man har lidt finesse og ikke bare skamløst promoverer et ur man har til salg.
Den dækker min mening fint nok ind specielt hvis de er til salg på denne side, eller som minimum hos nogen der annoncerer på hovedsiden.
vh


Re: Ursnak og ure til salg - KimT - 16-02-2011

Baun Skrev:Jeg tror det sker.

Og jeg mener også det er ok hvis uret er til salg på denne side.

Jeg synes derimod at omtale og billeder af ure primært med henblik på at sælge det, hvis de ikke er anoncerede på siden, er på kanten af god stil.

vh Baun
+1


Re: Ursnak og ure til salg - pbr - 16-02-2011

Baun Skrev:Jeg tror det sker.

Og jeg mener også det er ok hvis uret er til salg på denne side.

Jeg synes derimod at omtale og billeder af ure primært med henblik på at sælge det, hvis de ikke er anoncerede på siden, er på kanten af god stil.

vh Baun


Helt enig !

Men også enig i, at det bør gøres med lidt finesse - så det ikke blot er "skamløs faldbyden" Icon_e_wink


Re: Ursnak og ure til salg - HG - 16-02-2011

Helt sikker på at det sker og det har jeg det helt fint med, så længe at man betaler for en annonce hos Jan.
Jeg vil kalde det et udvidet link Icon_cool