19-11-2010, 07:29 PM
Hej
Browser: Firefox Spiller 100%
TexT: Openoffice Spiller 1000000%
MacBook pro
Browser: Firefox Spiller 100%
TexT: Openoffice Spiller 1000000%
MacBook pro
|
Tekstbehandling til Macbook????
|
|
19-11-2010, 07:29 PM
Hej
Browser: Firefox Spiller 100% TexT: Openoffice Spiller 1000000% MacBook pro
20-11-2010, 01:49 PM
didriksmidt Skrev:Jeg har brugt linux og openoffice i nogle år nu, og har været tilfreds, men hvis du skal lave mere "avancerede" ting, så kan der være kompabilitetsproblemer med openoffice. Selvom det er super fint. Mit word er en piratkopi, og det er mellem mig og Bill GatesHvad man gør selv kan jo være mellem en og Bill Gates. Hvad man opfordrer til på et åbent forum er en helt anden sag, og din holder ikke 1 cm - Hvad med forslag til lidt butikstyveri - varerne er jo også dyre Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
21-11-2010, 01:35 AM
.
21-11-2010, 10:33 AM
didriksmidt Skrev:Piratkopiering og butikstyveri er ikke det samme. Tyveri fjerner originalen, kopiering kopierer den. Jeg går ud fra at posteren af dette indlæg er voksen og selv kan træffe sine beslutninger. Du har ret til din mening og jeg har ret til min. Uden at være moderator, så ved jeg fra mange andre forum at det er forbudt/ikke god tone, at opfordre til piratkopiering. Mvh Thomas Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
21-11-2010, 11:14 AM
Fra mit syn er piratkopiering da nøjagtig lige så slemt som butikstyveri, du unddrager den retmæssige betaling som ejeren har ret til for produktet. Det er det samme med musik piratkopiering.
At det så føles anderledes end at putte en pakke smør i lommen i Netto er en helt anden sag. Dårlig stil at opfordre til det i et offentlig forum, hvad du gør derhjemme er jo op til din egen samvittighed.
22-11-2010, 02:44 PM
Var kun skrevet for at hjælpe. Trækker mit indlæg tilbage. Beklager jeg har fornærmet jer.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|