Tekstbehandling til Macbook????
Hvor finder jeg feks Office....
Skal de købes ved siden af eller kan de hentes et sted???
/SK
Svar
OpenOffice findes til Mac hvis det var noget? Det koster gratis.
http://da.openoffice.org/
mvh
Jeppe
Svar
Du kan også købe Microsoft Home Office til Mac - det koster omkring en tusse og kan fås på Apples webshop Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
takker for hurtige svar..
Har lige prøvet at åbne openoffice, men safari kan ikke åbne siden...
Må måske gøre som PBR foreslår; betale mig fra det...(BTW:Applestore sender ikke til Grl),
/SK
Svar
Prøv evt. at se på Apples iWork, som indeholder Pages til tekstbehandling, Numbers til tal og Keynote til præsentationer. Det er billigere end Office og, efter min mening, mere intuitivt at bruge end Office.

Der er få plusser og minusser sammenlignet med Office, f.eks. har Numbers ikke samme antal avancerede funktioner som Excel, mens at Keynote er PowerPoint overlegent.

Du kan hente en 30-dages demo hos Apple.

http://www.apple.com/dk/iwork
Med Venlig Hilsen,
Christian

-------------------------
Omega PO, ref 2208.5000
Omega 300M, ref 2221.8000
Svar
jeg køre med Office til Mac det er super fedt Icon_cool vi har openoffice på job det virker sgu ikke altid hver gang Icon_e_sad
Svar
Jeg har arbejdet en del i både Word og Pages, og jeg vil vælge Word. Jeg kan bedst lide dette, da jeg er mere stedkendt i dette, der er lidt flere funktioner, synes jeg, og så er deres stavekontrol bedre. Og det er ret så vigtigt, synes jeg, selvom det kan virke som en tyndbenet argument. Men det er bare hamrende irriterende, at Pages ikke snupper mange af de dumme fejl, som man altså bare laver, når man skriver. Der er Word, baseret på egne erfaring, langt bedre til at samle fejlene op. Og det vægter højt i min bog.
Svar
.
Svar
didriksmidt Skrev:Jeg ville foreslå dig at downloade office pakken. Ikke fordi jeg nødvendigvis går ind for piratkopiering, men 900 kr for et tekstbehandlingsprogram er lige i overkanten. Det kan næsten ikke være nemmere at installere, så send mig en mail hvis du vil have det.

Lige meget hvad MS kræver af grunker for deres software, så gør det, det vel ikke bedre.

Misforstå mig ikke, jeg går ind for open source, fri information og hele GNU/CC bevægelsen(udgiver f.eks. selv ting under Creative Commons)... Men at opfordre til ulovligheder... :/
Svar
.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)